Ze vallen in herhaling, hier precies hetzelfde…zou gisteren bezorgd worden…doorgeschoven naar vandaag…en nu dus weer niet.
Hebben ze eens wat te doen, kunnen ze het totaal niet aan, sukkels.
Die privatisering van 31 jaar geleden (…) heeft het bedrijf enorm verbeterd mogen we wel zeggen. Pffffff
Dat is ook het beste, al is ‘t maar voor je gemoed
Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat je nog steeds niet aan kunt geven dat ze het maar gelijk naar een PostNL punt brengen. Bij DHL kan dat wel, en werkt stukken beter. Hoef je ook niet voor Jan-met-de-korte-achternaam te wachten op de pakketmijnheer die niet komt. Of hij komt wel, maar nèt als jij ff 10 minuten voor een boodschap weg bent.
Ja dat vond ik ook maar second opinion bevestiging is altijd fijn bij vintage seiko’s. Band is een uncleseiko en glaasje is bekend, is net vervangen bij een servicebeurt. Hij komt direct vanuit Australie, van een gerenommeerd lid van een ander forum. Die heeft hem voor de crisis gekocht via Gumtree van iemand die hem bij een garage sale gekocht had. Hij was van de vrouw des huizes genaamd Valerie. Op de caseback staat daarom Val’s ingekrast.
Oh zeker weten. En gezien het een vast lid is en een deel van het verhaal op het forum stond waaronder het moment dat hij hem gevonden had en om hulp vroeg aan mede forum leden of deze origineel was en de moeite waard was om te kopen voor 400 australische dollars Hij was wel in een wat slechtere staat. En documentatie van de servicebeurt zit erbij. En ja hij heeft een geleefde staat maar is wel origineel en daar ben ik echt super blij mee.
USPS post gaat normaliter meestal met belly freight van pax kisten mee. Die vliegen nauwelijks. En wat er nog vliegt aan pax/cargo kisten hebben de prijs gigantisch omhoog geschroefd. Zal allemaal voorlopig wel wat langer duren ben ik bang.