Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ze vallen in herhaling, hier precies hetzelfde…zou gisteren bezorgd worden…doorgeschoven naar vandaag…en nu dus weer niet.
Hebben ze eens wat te doen, kunnen ze het totaal niet aan, sukkels.

Die privatisering van 31 jaar geleden (…) heeft het bedrijf enorm verbeterd mogen we wel zeggen. Pffffff

1 like

Het is vooral extra zuur als je zo een prachtige Doxa onderweg hebt. Snap je gevoel wel @bordewolf.

3 likes

Grappige is dat de afgelopen tijd (coronatijd dus) er maar 1 keer vertraging was bij postnl. En ik bestel veul via de interwebs. Ik blijf positief.

Dat is ook het beste, al is ‘t maar voor je gemoed :point_left:

Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat je nog steeds niet aan kunt geven dat ze het maar gelijk naar een PostNL punt brengen. Bij DHL kan dat wel, en werkt stukken beter. Hoef je ook niet voor Jan-met-de-korte-achternaam te wachten op de pakketmijnheer die niet komt. Of hij komt wel, maar nèt als jij ff 10 minuten voor een boodschap weg bent.

32 likes

Eindelijk telefoontje gehad dan toch?
Super man! :tada:🥳

1 like

thanks. Had graag nog even bevestiging gehad van Daniel over de echtheid maar die reageert helaas niet terwijl hij wel actief is.

1 like

Misschien is die niet helemaal wakker…:grin:
Daniel, @koekoek, kun jij je oordeel vellen over het horloge.

1 like

heb hem ook al een PM gestuurd, mischien doet de app raar.

Ziet er op de band en glas na toch gewoon legit uit?

1 like

Ja dat vond ik ook maar second opinion bevestiging is altijd fijn bij vintage seiko’s. Band is een uncleseiko en glaasje is bekend, is net vervangen bij een servicebeurt. Hij komt direct vanuit Australie, van een gerenommeerd lid van een ander forum. Die heeft hem voor de crisis gekocht via Gumtree van iemand die hem bij een garage sale gekocht had. Hij was van de vrouw des huizes genaamd Valerie. Op de caseback staat daarom Val’s ingekrast.

1 like

Een horloge met een verhaal, zuinig op zijn.

1 like

Oh zeker weten. En gezien het een vast lid is en een deel van het verhaal op het forum stond waaronder het moment dat hij hem gevonden had en om hulp vroeg aan mede forum leden of deze origineel was en de moeite waard was om te kopen voor 400 australische dollars :scream: Hij was wel in een wat slechtere staat. En documentatie van de servicebeurt zit erbij. En ja hij heeft een geleefde staat maar is wel origineel en daar ben ik echt super blij mee.

paar dagen ervoor was er nog een 70mresist verkocht trouwens waardoor ik weer eens ging zoeken naar een zilveren en toen kwam ik deze tegen.

de 70mresist versie.

5 likes

Mooi! Ik zat naar precies dezelfde combinatie te kijken.
Maar twijfelde nog.
Tag me maar even als je er een foto van plaatst :blush::+1:

1 like

Ga ik morgen doen!

1 like

Deze met de zilveren plaat, zijn wel zeldzaam toch ?

1 like

Ken het. Zit al meer dan een maand op 3 verschillende pakketjes te wachten allemaal met usps verstuurd…

2 likes

USPS post gaat normaliter meestal met belly freight van pax kisten mee. Die vliegen nauwelijks. En wat er nog vliegt aan pax/cargo kisten hebben de prijs gigantisch omhoog geschroefd. Zal allemaal voorlopig wel wat langer duren ben ik bang.

2 likes

ja absoluut…