Het Grote Incoming topic (deel 3)

Ik was op tijd!!! Deze komt er aan:

Sinds ik de Coca Cola Rolex van @Bastiaan heb gezien, zit ik er mee in mijn hoofd toch wel cool zo’n ‘reclame ding’

Nu komt de budget variant binnen! Kende hem niet maar hij ziet er cool uit de Dr. Pepper Seiko. En vroeger ook zeker gedronken.

Zou nog graag ook een Domino’s Air king willen. Dus mocht je toevallig willen ruilen tegen een Zenith Edith Ultra thin 18k… ik hoor je graag!

Maar voor nu Pepper time!

32 likes

Hahaha hoe vet!
Congrats dude, lekker bezig met de collectie de laatste tijd!
En dit ziet er ook uit als een hele mooie aanvulling, ben benieuwd!
Als ie binnen is maar eens een corona-proof bakkie doen en deze reclamezuilen naast elkaar op de foto zetten.
Tot snel!

1 like

Doen we! :v:

1 like

Nou nog een Fernandes Fossil en een Looza Lemania en dan is de hele “drankjes uit de coffeeshop uit mijn jeugd” collectie compleet!

3 likes

Bestaan die?

1 like

Geen idee… Was een brainfart. Maar wel een plan.
Misschien dat een kunstenaar de dials kan bewerken?!

1 like

Die is gaaf zeg! Enjoy.

2 likes

Ja cool hè! Zeg hem in blauw en heb binnen een paar minuten gereageerd.

2 likes

Uit het blauwe deel? Dan zal ie waarschijnlijk vrij vlot binnenkomen?
Ik dacht aan een soort schimmige import uit Japan of zo…

1 like

Hoor het wel als je hem weet kwijt wil :joy:

1 like

Nee man! Gewoon hier op het forum. Leuk hè!

:ok_hand:

1 like

Super!
Ben heul benieuwd…
Keep me posted!

1 like

inderdaad, leuke wijzerplaat

1 like

Eerste Grand Seiko incoming.:heart_eyes:

Kan ik hem eindelijk matchen met Gs pouch die ik kortgeleden heb gekocht.:smiley:

28 likes

Heel gaaf :grin:

1 like

Gaaf inderdaad! Nog in mooie staat ook zo te zien!

1 like

Dan zit het pakje al in de US, en daar loopt alles vast, Heb er horloges gekocht en wacht er al van 4 maart op. Alles zit geblokkeerd qua pakjes in depots in steden bv Los Angeles etc etc door de corona, behalve die verstuurd zijn met DHL of Fedex die zijn maar een dag of 6 onderweg geweest, Als jij met postnl verzonden hebt dan zit dat ook vast in een van die depots. En de verzekering betaald momenteel niet uit omdat het bekent is dat tussen de US en Europa grote vertragingen zijn

1 like

Sorry verkeerd ingelogd

Binnen

6 likes

Toch maar weer aan de NOMOS

30 likes