Pfff dat is wel erg lang… ik heb vorige week donderdag een bevestiging gehad van verzending. Hoelang duurde dit bij jou?
Your order has shipped - 29 April
Toen heeft het geruime tijd in Duitsland gelegen. Komt met Deutsche Post (in mijn geval).
Wanneer het er precies was weet ik niet maar ergens 2 week geleden. Ruime 3 week onderweg dus. Wel prima spullen en netjes bedrijf trouwens. Tevreden klant.
Hmm heb geen track & tracé ontvangen? Jij toentertijd wel? Goed om te horen, heb geen haast dus wacht rustig af haha
Bij mij laatst een week bij WatchGecko… afgelopen dinsdag binnen gekomen. Dus het kan nog steeds wel snel.
Hahaha. Ik zag dat ergens en snapte het niet. Totdat ik ook zo’n bandje had ontvangen
Dan ga ik daar maar vanuit!
Als het goed is staat er wel een pakketnummer in je factuur/orderbevestiging. Daarmee kun je wel heel summiere info vergaren op de www van de Deutsche Post.
On topic, deze komt morgen met good old PostNL;

Joepie!
Kijk aan, dat wist ik niet. Thanks voor de info! Lekkere Longines hoor, top horloge. Ook wel eens om de pols gehad:
Prachtig !!
(tip: niet meer wegdoen )
Wit, blauw of zwart?
All black 38mm Aqua Terra. Even naar boven scrollen:hugs:. Zo tof die folding op rubber.
Nice!
Echt heel mooi hoor, zal je ongetwijfeld veel van genieten.
Gaaf! Doe 'm om als je volgende keer mijn eten komt brengen!!
Met alle plezier. Pizza met een beetje van mezelf toch?
Heel mooi.
Noem je dat dan een turkse pizza?