Hahah, lekker pittig. Zo is knoflooksaus ooit ontstaan.
Helaas niet meer incoming aangezien de verkoper de koop heeft ontbonden gekocht via marketplace / Amazon.
Ik kon het horloge in Nederland niet meer vinden, anders had dat sowieso mijn voorkeur. Nu weer wachten tot mijn geld wordt terug gestort om de zoektocht weer te hervatten
Mocht iemand dit horloge tegenkomen, please let me know (citizen bj7100-82e)
#wateengekloot
Héérlijk.
Wát een beauty
dank je.Was echt weer op zoek naar een alleskunner naast mijn 2 Speedy’s. Hij is besteld! 2 a 3 weken levertijd…spannings!
Gave klok, staat ook op mijn lijstje. Waarom ben je voor de 38mm gegaan en niet de 41mm? L2L verschilt niet zoveel…
Gr.
Heb 17.5 cm omtrek en het verschil tussen 38 en 41 is best nog aanzienlijk. De dikte vd kast is ook kleiner en daarmee dus beter in verhouding. Dit in tegenstelling tot de SMP. Daar is de kastdikte vd kleinere maat niet aangepast tov zijn grotere broer
Even klikken voor de maten. Hoef ik niet alles te tikken:ok_hand:
Thanks…dit helpt!
Ben wezen passen bij S&C. Wilde als daily ietsje kleiner dan mijn twee Speedy’s. Ondanks de twisted lugs…heb de 25045000(36mm deployant en Tropic) gehad en heel even de 25045000(39mm deployant). Maar heb nu besloten voor nieuw èn blijvend. Dus de 145022 Speedy en de nieuwe AT in 38. De Speedy 35705000 mag het pand verlaten. Ik ben na deze aankomende NA uitgeflippert.
Die met de leren band is een 41mm? Vindt inderdaad zo de die met de rubberen band mooier. Draag zelf een reduced, mooie klok, maar minder wrist presence.
Waar heb je m besteld? Mag ik dat vragen?
Jazeker,maar dat antwoord houdt je voorlopig nog even van me tegoed ok? Zodra alles achter de rug is meer.
Alright
help me er voor de zekerheid even aan herinneren als je hem voorbij ziet komen tzt. Dan kan ik je dan alles in een pb erover vertellen mocht je nog geinterresseerd zijn. Prettige avond!
Onderweg en volgende week op de mat.
Vintage Oriënt met champagne kleurige wijzerplaat en Epson automatisch uurwerk.
Foto’s volgen.
Groeten, Leo
Hoe blij kan je zijn met paar nieuwe bandjes…Colareb Essential en Watchgecko Vintage Winchester Traditional …
Welke horloge is de gelukkige?
Squale Atmos 20 … hoop dat hij er blij mee is …
had je al pakketjes binnen uit Japan? Ik heb perse paar weken gewacht voordat ik vandaag alsnog verstuurd heb