Het Grote incoming topic. Deel V

Continuing the discussion from Het Grote incoming topic. Deel IV (Deel 1).

Previous discussions:

2 likes

First!

10 likes

@daffie en @Number4 foto shoot please met ale 3 de horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:, ben benieuwd naar de maat langs elkaar…

2 likes

Hey goed idee…consider it done! :+1:

2 likes

Oeps… :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald bij de andere @Rotterdammert en ik ben er zeer tevreden over! Altijd leuk om het met anderen, die ook bevlogen zijn van onze hobby, te kunnen praten en je daarbij tips geven onder het genot van een lekker bakkie. :grin:

18 likes

Deze komt mijn kant op :heart_eyes: kan niet wachten :grin:

29 likes

Twee incoming…

Ennnnn

:grin: persoonlijk erg blij mee. De Quartz komt op een cognac band denk ik (bracelet die erbij komt heeft nogal wat rek), en de Oriënt… met de Arabische cijfers vond ik m wel tof, meer sportief.

7 likes

Ook een bulova, leuk! Kunnen we foto’s uitwisselen :wink:

2 likes

Ja ik zag deze voorbij komen voor een klein prijsje, moet wel een nieuwe batterij in (hoop dat dat het ook echt is… :rofl::sweat_smile:) en dan de band vervangen voor een cognac leren bandje en lekker dragen die Bulova! Die van jou is ook enorm tof, zoiets zoek ik ook nog voor ooit, draagt wat beschaafder :grin:. Gefeliciteerd met de mooie aanwinst!

1 like

Ja een beetje kermis is ook leuk op zijn tijd :grin:

Dankjewel! Ik heb erg veel geluk gehad bij deze aankoop, toevallig via PB van een forum-lid. Jij ook veel plezier toegewenst!!

Is die Bulova geen damesformaatje? Met die verhoudingen lijkt dat me geen 36 mm kast.

2 likes

Bijna mijn nieuwe CWC R.A.F. chronograph in de brievenbus eentje die ik heel graag aan de collectie wilde toevoegen.

Nr 2 die morgen aankomt is een vintage Seiko LM special ook erg blij mee

19 likes

:zipper_mouth_face:

23 likes

Nu alleen deze nog:

:rofl:

11 likes

Lol. Sorry dat ik je erin heb geluisd…

1 like

Heeft lang geduurd uiteindelijk!?

26-01 besteld, 14-02 de deur uitgegaan. Daarna heeft PostNL er een zooitje van gemaakt :+1:t2:

1 like

Welke kleuren heb je?

1 like

Olijf groen, zwart, en donker grijs. Toen gekocht voor de sub. Nu hoop ik dat het ook leuk valt op de vervanger :slight_smile: