Het Grote incoming topic. Deel IV

Vind je dit mooier dan?

12 likes

Eehm. Ik weet het niet zeker :sweat_smile:

1 like

Spannend hoor …

Gefeliciteerd!!

34 likes

Een hele fijne versie hoor. Het is dat ik 2 mm200 teveel van het goede vind

1 like

Ben echt heel benieuwd naar het formaat. Diameter klinkt fors maar volgens vele reviews draagt de mm200 best prima. Hoe bevalt de MM200 bij jou, en welke versie heb je al?

1 like

@Batossai Ik heb de great blue hole versie. Het is inderdaad geen klein horloge, maar draagt erg fijn op 16,5/17 cm pols. Afwerking is erg mooi. Krijgt nu wat minder draagtijd doordat marathon msar in collectie is gekomen.

2 likes

en de enige? :stuck_out_tongue: </taalnazi>

1 like


Yes! 39,5 zo benieuwd :tada::balloon:

43 likes

Marvin gyroplan. Zeldzaam spul

17 likes

Heel cool!

1 like

Prachtig met de blauwe dial!

1 like

Geweldig horloge! En die maat draagt heerlijk :+1:t2:

24 likes

De enigste enige :laughing:

1 like

Mooi man! :ok_hand:

1 like

Deze is onderweg…


Mag volgende week pas om de pols… :tada:

36 likes

Kon het niet laten. Hij moest er komen, toen ik er nog nieuw eentje vond: De Orange Samurai!

image
Foto geleend van @ferdiknoop

17 likes

Ik twijfel soms tussen een MM200 en de nieuwe SPB14x qua formaat voor mijn 17,5cm pols. Volgens jou zou de MM200 dan geen probleem moeten zijn? Maar eens passen als dat weer kan.

Mijn horlogehobby op dit forum begon met de aanschaf van een Tissot Couturier chronograaf in december 2011.

Dit horloge bleek op den duur te groot voor mijn pols en een chronograaf was uiteindelijk ook niks voor mij. Ik heb altijd een zwak gehouden voor deze productlijn, en ik heb op dit moment geen horloge met witte wijzerplaat, wat ik best wel mis.

Zonet heb ik de knoop doorgehakt om de Powermatic 80 day date te proberen. In 39mm een betere maat voor mij en de symmetrie van de wijzerplaat vind ik erg fraai. Ben benieuwd wat ik ga vinden van een dag-complicatie, dit had ik eigenlijk een beetje afgezworen…

Anyway, ik kan weer uitkijken naar iets nieuws en ik ben uiteraard zeer benieuwd. Mijn honger is daarnaast hopelijk ook voorlopig gestild tot de winkels weer open kunnen en ik de Longines Spirit kan gaan bekijken en passen… :slight_smile:

@anon3365753EV, alvast bedankt :smiley:

14 likes

Mooie uitvoering :ok_hand:t2: Niet te klein voor je ?

1 like

Denk dat de MM200 beter te dragen is. Ik heb zelf een polsmaat van ongeveer 17cm. Vandaag binnengekomen en past goed op mijn smalle pols:

23 likes