…en alle onderdelen binnen. Even knutselen en klaar:
Heb er uit eindelijk een ander bandje op gezet omdat ik deze beter vind staan. Wordt een cadeau voor een vriend…
…en alle onderdelen binnen. Even knutselen en klaar:
Heb er uit eindelijk een ander bandje op gezet omdat ik deze beter vind staan. Wordt een cadeau voor een vriend…
Very nice
Ik denk dat onze smaak overeen komt, toch zeker qua chrono’s
Yes! Naast deze in de nabije weken ook deze nog incoming btw:
Dan mag denk ik de 903 wel weer gaan omdat ze best veel overlap hebben. Maar dat moet ik gaan ervaren.
Goede deal gevonden?
Yes.
Vind mijn navi en ZEP toch wel compleet andere horloges. De ZEP: klasbak, de navi: heeft iets sportief.
Die is gaaf, goede keuze.
Oef, lekker bezig
Soms twijfel ik of ik mijn zenith el primero niet moet inwisselen op deze. Erg vet.
Ik had dit topic helemaal gemist! bedankt voor dit leesvoer. Zo nog even doorspitten!
Maar dit is gewoon niet eens keuze stress. Het heeft wel te maken met het bestellen van de snxs79k1.
Met wat alcohol op de laptop open geklapt en letterlijk mijn gedachten toen de J1 versie nog open stond in een tabblad; “yes …deze zijn gediscontinued. Weet je… ik bestel die J versie er gewoon bij, die gaan zoveel meer waard worden zodra ze niet meer te krijgen zijn!”
Vanochtend werd ik wakker en zag ik dit in mijn inbox staan. Als de alcohol is uitgewerkt kom je tot het besef dat je geen zeldzame datejust hebt gekocht maar een Seiko safequeen
Heel tof! Een van de mooiste chrono’s
Tja, ik heb lang getwijfeld tussen de tricolor of deze. Vond deze net toffer. Helemaal op leer.
Welke heb jij dan?
Tricolor op staal. Maar draag m eigenlijk altijd op leer of artem. De stalen band vind ik m niet.