Het Grote incoming topic Deel IX

Incoming!

26 likes

Weer eens ingedachtig aan mijn forumnaam

17 likes

Met dank aan forumlid voor de tip. Flink onder retail…

50 likes

:+1::+1::+1::+1::+1:

Deze ruildeal gaat helaas toch niet door :confused:

impulsaankoop; ik had nog geen Citizen en ook geen eco-drive, wou het wel proberen gezien de 50% korting bij Siebel. Vind hem er wel cool uitzien en hopelijk niet te groot, bracelet waarschijnlijk direct na aankomst vervangen door een nato…

17 likes

Knoop doorgehakt voor deze, eind september en ben erg benieuwd! Zat er al even naar te loeren, relatief weinig info en reacties (lees: nul) hier.

Was al langer aan het kijken naar een geïntegreerde bracelet maar het summum is onbetaalbaar en de nieuwe IWC ingenieur erg mooi maar te duur.

Om eens te kijken leek mij deze perfect! Jaja ik weet het de PRX, ook erg leuk maar wil graag een witte dial en die is er alleen in 35mm als je een automaat kiest. Daarnaast vind ik het tof om deze te proberen.

32 likes

Ik had m toch aardig gehyped dacht ik :rofl:

1 like

Nice! Ik had 3 weken geleden de zalm dial in de winkelwagen maar ik heb niet gehakt. Ben benieuwd naar je bevindingen!

1 like

Ja zag het voorbij komen in Yema only, maar ook daar bijna geen reacties. :sweat_smile:

Maar goed we gaan het zien! Leuk om sinds tijden weer een keer wat nieuws te proberen.

Ik zal t.z.t. Vast wel wat posten hier :wink:

2 likes

Joepie…m’n eerste Chronomaster :star_struck:

79 likes

Mooi mooi, hier zijn de bandjes beter bij te matchen :smiley: Met 38mm wellicht wat te klein voor jouw boomstammen? :thinking:

1 like

Dat is een gokje…maar kan sowieso.

2 likes

Noice!

1 like

Dankoewel :+1:

Fraai hoor! Veel plezier ermee. Laat ons gerust weten hoe hij bevalt in het Citizen only topic!

1 like

Prachtig :heart_eyes:. Doe je goed :+1:t2:

1 like

Thx :grinning:

1 like

Poe poe wat een topper! Van harte!

1 like