Ben je overgelopen?!
Nee, prachtig stuk!
Ben je overgelopen?!
Nee, prachtig stuk!
het moest er eens van komen…
Dank mannen!
Incoming is deze Seiko. Ik heb er lang over na moeten denken omdat ik eigenlijk geen automaat wil omdat ik deze niet elke dag zal dragen, maar meer in het weekend. Kan het kwaad dat ie zo lang stil staat ( reserve van 40 uur ) Laat ik dan geen dure bestellen maar een soort van instapmodel dus zie hier ! Ik ben benieuwd
Dat kan zeker geen kwaad , mooi instapmodel
Goed om te horen, thnx
Dikke knaller
Toen ik laatst voor mijn zoon een horloge was uitzoeken lag daar een collectie Citizen te shinen in verschillende kleuren. Even voor de grap gepast met het idee helemaal geen horloge erbij te kopen. Had ik misschien niet moeten doen want het zaadje was toch gepland. Nu drie weken later heb ik me niet kunnen inhouden toen ik de voor mij mooiste uitvoering in de sale voorbij kwam. Vooral de structuur op de dail vindt ik erg gaaf bij deze uitvoering. Over een paar dagen komt hij binnen.
Staat dan wel weer “idioot” mooi! Man man wat een gave combi. Voor mij echt indrukwekkend hoe een combinatie klassiek/modern kan werken.
Eigenlijk perfecte daily dit. Kan overal bij
Van welk merk is dit mooie maar schijnbaar dure bandje
Is een Delugs bandje inderdaad
Wijzerplaat is echt prachtig, hebben ze mooi gedaan in Parijs.
ziet wel heel goed uit
Hij was al duur, en er dan nog voor €25 afknippen
Maar hij zit geweldig!
Ik zou hem graag eens in het echt zien. Heb die duiker wel eens vast gehad en dat viel me toen aardig tegen