Het Grote incoming topic Deel IX

Ben je overgelopen?! :scream:

Nee, prachtig stuk! :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

:sweat_smile: het moest er eens van komen…

Dank mannen!

2 likes

Incoming is deze Seiko. Ik heb er lang over na moeten denken omdat ik eigenlijk geen automaat wil :face_with_raised_eyebrow: omdat ik deze niet elke dag zal dragen, maar meer in het weekend. Kan het kwaad dat ie zo lang stil staat ( reserve van 40 uur ) Laat ik dan geen dure bestellen maar een soort van instapmodel dus zie hier ! Ik ben benieuwd :slight_smile:

12 likes

Dat kan zeker geen kwaad :+1:, mooi instapmodel :clinking_glasses:

1 like

Goed om te horen, thnx :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2:

1 like

Dikke knaller :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:+1:

Toen ik laatst voor mijn zoon een horloge was uitzoeken lag daar een collectie Citizen te shinen in verschillende kleuren. Even voor de grap gepast met het idee helemaal geen horloge erbij te kopen. Had ik misschien niet moeten doen want het zaadje was toch gepland. Nu drie weken later heb ik me niet kunnen inhouden toen ik de voor mij mooiste uitvoering in de sale voorbij kwam. Vooral de structuur op de dail vindt ik erg gaaf bij deze uitvoering. Over een paar dagen komt hij binnen.

31 likes

Incoming

8 likes

Het idioot dure bandje eindelijk in ontvangst genomen en op maat kunnen knippen!

41 likes

Staat dan wel weer “idioot” mooi! Man man wat een gave combi. Voor mij echt indrukwekkend hoe een combinatie klassiek/modern kan werken.

3 likes

Hij s binnen!

22 likes

Eigenlijk perfecte daily dit. Kan overal bij

1 like

Van welk merk is dit mooie maar schijnbaar dure bandje :sunglasses:

1 like

https://delugs.com/collections/cartier-santos-de-cartier/products/baby-blue-rubber-cts-cartier-santos-de-cartier-strap

2 likes

Is een Delugs bandje inderdaad :+1:

1 like

Wijzerplaat is echt prachtig, hebben ze mooi gedaan in Parijs.

1 like

ziet wel heel goed uit :ok_hand:

2 likes

Hij was al duur, en er dan nog voor €25 afknippen :rofl:

Maar hij zit geweldig!

2 likes

Ik zou hem graag eens in het echt zien. Heb die duiker wel eens vast gehad en dat viel me toen aardig tegen

1 like