Gaaf!
OMG
Update: de Depancel kwam dit weekend binnen:
Serieus mooi horloge! Maar toch, de eveneens binnengekomen Seiko SBPY165 heeft glansrijk gewonnen, dus de Depancel mag weer terug naar France, au revoir!
Heel goede keuze. Een van de mooiste gouden horloges die ik heb vast gehad
Hartstikke mooi toch en gefeliciteerd!
Me gusta.
Ik vind christopher ward altijd interessant, maar bij mij zijn t weer nooit blijvers. Dat gefixte logo maakt wel uit.
Swatch X NOS
Nog maar 4 dagen geleden postte ik dit :
Was de eerste keer ook dat ik ze online zag, eigenlijk per toeval, @Jurk heeft toch die van @daffie overgenomen en in zijn NA topic vermelde hij de microadjustment van de vouwsluiting. Dus ik even op de Formex website gaan piepen hoe dat werkte maar toen viel mijn oog op deze Reef met echt brons wijzerplaatje. Ze liet me niet meer los en dinsdagavond laat ze in een opwelling besteld. Niemand weet ervan , gewoon lui in de zetel gekocht
Normaal zou ze pas morgen toekomen maar kijk, ze is er al. Woensdag in CH vertrokken, vandaag om/aan de pols.
Nog niet gesteld, uit de doos en foto’s
Cool ding man! Ik zag 'm al eerder voorbijkomen in jouw post. Erg fraai die bronze plaat!
Lekker heh dat fine-adjustment systeem?
Heel gaaf!
Ik zit al een tijdje naar de groene plaat met stalen bezel te gluren
Ja geniaal, alleen drukken die 2 pinnetjes in mijn pols en dat doet na een tijdje toch best pijn. Dus opgelost met wat chirurgische tape. Zie je toch niet en band verstellen moet toch ook niet meer gebeuren want fijnverstelling.
Van harte gefeliciteerd met je prachtige uurwerk
Oh joh…daar heb ik zelf geen last van gehad. Prima zo haha
Het ligt ook aan mij want
https://www.metrotime.be/nl/nieuws/voelen-mensen-met-autisme-meer-pijn