Het Grote incoming topic Deel IX

Die heeft wel retro vibes. Ook een merk dat je niet zoveel tegenkomt.
Heb je meer Strom’s gehad?

Nee, dit is de eerste. Kon het merk ook niet maar vond het wel een mooi horloge.

Wat kon het merk ook niet?

3 likes

Onvoltooid verleden tijd?

Ikke

gisteren en vandaag binnen gekomen :smiley:

18 likes

Net binnengekomen afkomstig uit Japan! Snel gegaan, verlaat sinterklaas cadeau zeg maar😅

@Bozzy @RSG25 @dreski @Marcel1982

25 likes

Heel gaaf met die retro kleuren :+1:

2 likes

Mijn beste,

Proficiat met deze kleurrijke aanwinst!!
Ik wens je er een sprankelende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi NA :ok_hand:

1 like

Nice, veel plezier ervan. Stiekem wil ik hem nu ook.

1 like

Laatste NA van dit jaar, met dank aan @Sjoesbal

39 likes

31 likes

Dank allemaal! :pray:

Welke bedoel je ? Die ik nu heb of de classic? Ben al aan het kijken voor nog één maar dan die @bozzy had :heart_eyes: dit model is zeer aanstekelijk :sweat_smile:

3 likes

Die jij hebt of de dw-6900

1 like

Met die retro kleuren is echt een gaaf ding!

Tja om eerlijk te wezen leest de 6900 veel moeilijker af als de 6600 maar goed dat is mijn persoonlijke mening, jij denkt er misschien wel heel anders over✌️

Ik vermoed tracking cookies van de www die me stalken met niet courante horloges :joy:

8 likes

Volgende week kan ik de Laureato toevoegen aan mijn collectie! Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen naast de Alpine Eagle.

61 likes

Cool! Beide horloges zijn naast de gebaande paden. Ik heb die GP een aantal jaar geleden gepast in Dusseldorf op de beurs. Was aardig onder de indruk.

2 likes

:open_mouth: Dat is een incoming om U tegen te zeggen. Recent de groene gepast en moet zeggen, het horloge beviel me uitstekend. Zal zeker het juiste tegengewicht geven aan die AE. Dikke proficiat en verheug me om het horloge hier regelmatig tegen te komen. :hugs:

1 like