Nou, deze gaan we dus niet modden. Verrassend leuk horloge en die Seiko NH39 draait vrolijk rond in dat skeleton-luikje
Gefeliciteerd!
Maareh, de
heeft zeker
Het merk begon met deze in de early '80s (toen heette die nog de ‘2000’) en het exemplaar dat jij hebt is, qua vormgeving, een logische evolutie en met heel herkenbare TAG Heuer-vormgeving.
Als dit een
is, is de Seamaster dat ook.
dat is zeker service dat ze het horloge komen brengen
komt toch ook niet vaak voor
Sta er ook van te kijken maar super
(han)hart voor de zaak
Leuk om te lezen, weer wat geleerd.
Gaaf!
Ha nog even geen foto’s maar een kleine Tissot 5 pieces box gaat vol. 1 Tissot staat al op het bureau (moet ik nog een NA van aanmaken) in de doos en de volgende is onderweg. Wanneer die binnekomt is even afwachten, denk/hoop komende week. Daarnaast zondag eindelijk na heeeel lang wachten kan ik zondag een LE van een ander merk ophalen bij een AD, dus er komen nog een paar NA’s aan. Wanneer, tja verassing .
Tissot box komt ook komende week binnen, dus @Petra die box is dan ook gevuld
Oeps vergeten, zaterdag komt er nog een speciaal horloge binnen
Minecraft GMT?
Quelle horreur!
Ik dacht ff dat er matglas in m’n iPad was gezet.
Zelfs een groene datumschijf, netjes zeg!
Schitterende uitvoering
Prachtig . Welk type is dit?
Congrats. Prachtig horloge en kleur
Dit is de 1386. Een e-commerce limited edition van de Radiomir Quaranta lijn die laatst is geïntroduceerd.
https://www.panerai.com/nl/en/collections/watch-collection/radiomir/pam01386-radiomir-quaranta.html
Bedankt voor je antwoord. Echt mooi en perfecte maat ook! Zou wel tof zijn als die 100mtr waterdicht zou zijn. Maargoed, daar is hij niet voor bedacht.