Heel fraai; en super nette staat ook
Denk je dat je die nog hebt de volgende meeting? Geloof niet dat ik die GS in levenden lijve heb kunnen aanschouwen
Dat wil ik geloven, 70 jaar oud en dan nog eruit zien alsof hij nagenoeg ongedragen is; dat is vrij uniek voor zo’n horloge
Ik snap je liefde voor deze volledig. Perfect in zijn een eenvoud, superstaat en dan ook nog eens een perfecte 37mm
Pracht stuk
…dat heeft vooral te maken met mijn afwezigheid. Ik beloof beterschap.
Deal definitief rond, Andy?
Prachtig
Heel mooi, ook een favoriet van mij samen met de 4915 en 4971, prachtig
Wat een prachtstuk! Alle proporties en verhoudingen zijn ‘spot on’.
Nog paar details morgenochtend waarbij eigenaar langs horlogemaker gaat - voor de rest in kannen en kruiken
De jaren ‘40-‘50 jumbo referenties zijn formidabel. Cars & Watches heeft een toffe 4915 te koop momenteel!
Ach, er zijn meer dingen in het leven dan HF meetings; wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen.
En er zijn er meer waarvan de aankopen de volgende meeting niet halen… Ik noem geen namen
Ja die heeft altijd toffe horloges. En aan z’n prijzen te zien wil hij ze ook heeeel graag zelf houden
Maar zo iemand dan wel in het volgende bericht taggen. Dat is ballen hebben
Heel erg mooi Congratz!
Crosspostje.
Net binnen! Deze TAG Heuer Aquaracer. Geinig ding, hij voelt een beetje als een samenraapsel van elementen van andere bekende divers. En toch heeft ie wel een beetje een eigen smoel.
Eens kijken of dit m’n blauwe zomer horloge gaat worden.
Net de A1000MGA-5EF besteld. Voor Vrouwlief besteld maar zal hem ook wel eens lenen .