Het Grote incoming topic Deel IX

Een probeersel, specifiek om de Seiko NH39 movement. Misschien iets grappigs mee te doen…

nh39_front

5 likes

Grappig, dat heb ik juist bij titanium :stuck_out_tongue:

1 like

Haha zoveel mensen zoveel meningen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had de PO 2500 op staal en die weegt iets van een 170g, voor mij is dat echt te zwaar. Mijn BB58 woog 135g en dat is perfect, dus vandaar mijn voorliefde voor titanium voor grote horloges. Ik zal een titanium Ploprof op de wishlist laten staan :wink:

1 like

Het verschil is zo’n klein Toblerone blokje, dat men beeld heeft bij het verschil in gewicht.

3 likes

Ik moet dringend meer naar de fitness dus!

Ofwel was de PO wat topzwaar of iets dergelijks, het verschil was alleszins voelbaar :thinking:

2 likes

Of aan de Toblerone blokjes :rofl:

Sorry, ik houd op.

3 likes

Het heeft ook zeker met de maat van het horloge te maken inderdaad. Ik heb nu meerdere keren een titanium GS in handen gehad en het gewicht verpest voor mij de hele beleving. Terwijl ik nu al bijna een week een cartier tank draag die nog veel lichter is en dat is prima.
Bij de GS voelt het onwennig omdat ik het met metalen band zwaarder verwacht. Ik heb m’n horloges in tegenstelling tot m’n vrouwen liever iets te zwaar dan te licht denk ik.

1 like

U bent een 10 jarig jongetje of vrouw?

1 like

Genderfluide noemen ze dat dacht ik :sweat_smile:

1 like

Gisterenavond ingekomen na een ruil met @Number4. Blijft toch leuk om via HF met een “wildvreemde” af te spreken, leuke avond te hebben en dan ook nog een de horloge-jeuk voor wat nieuws te kunnen bevredigen. De stalen band moet ik nog even rustig op maat maken. Gelukkig had ik van de GS nog zo’n handige 21mm band liggen

34 likes

Zeg dat wel. Ben onder de indruk hoor :ok_hand:

55 likes

Dat is een Abarth met 200pk en flitsmeister :sweat_smile:

3 likes

Best gaaf inderdaad, heb je ook wat wristshots van een afstandje? Het is geen kleintje, maar lijkt je goed te passen.

1 like

Ik denk dat deze maar 39,5mm is of ben ik mis @Watch2Morrow?

1 like

Vind ik geen kleintje. :slight_smile: Ik weet dat er grotere zijn.

1 like

Top service hoor :sweat_smile::+1:

Thnx mannen.

Klopt inderdaad. Hij valt prima op mijn pols :white_check_mark:
Vergelijkbaar met de SD4K. Hij meet 40,5mm volgens een YouTuber.

16 likes

Niks mis met beetje overlap. Congrats

En je kan terug zorgeloos naar de discounter zonder voor lul te staan.

8 likes

Thnx! Je zin lijkt op Lucille Werner.

1 like

Poeh, als ik ze zo naast elkaar zie (geweldig natuurlijk) maakt die Omega toch meer indruk! Knaller hoor!

8 likes

3 bandjes van de watchbandid. 2 delige nato’s voor op de nomos club en anordain type 2.

6 likes