Proficiat een hele mooie!
Bij Strego?
Inderdaad:+1:. Dank
Schitterend. Ook de afmetingen:star_struck:
Gaaf
Wow
Lekker hoor! Erg mooie kast en verhoudingen
Zo dichtbij en toch zo ver weg…
Sterkte .
Prachtig horloge trouwens
Time flies like an arrow, but fruit flies like bananas
Oh alvast van harte!!
NA met Black Friday korting, van € 350 nu voor € 269,= , en tja, wat doe je dan…🫣
Seiko 5 sports, retro Ralley Diver, 42mm
Gefeliciteerd met je prachtige uurwerk
Instap of niet, wat mij betreft de beste GS qua verhoudingen en balans
Dank, ja de eenvoud sprak mij aan. En 40x10 op een grotere pols draagt mooi compact
Woww
Incomming (sorry voor de long read):
Mijn afstudeerproject loopt heerlijk soepel en ben dan halverwege januari klaar met Fontys Automotive Management. Een periode die vier-en-een-half jaar heeft geduurd thanks covid en een periode waarin ik veel te veel op horlogeforum heb zitten gluren.
Vanaf dag één merkte ik dat het een lastige opleiding is en dat ik niet net als op de havo achterover kon leunen. Okay, niet dag één maar dag vijf, eerste dag was nog in de tikweek, dus dag numero uno zoop ik me achterover. Vanaf het moment dat de opleiding begon heb ik gezegd dat ik mijn gehele opleiding zou gaan sparen voor een “premium” horloge.
Eerste instantie wilde ik graag een GS, maar na het een keer geprobeerd te hebben was het toch niet voor mij. Een andere optie was een Omega Seamaster 300m 2541.80, dus de quartz diver van omstreeks mijn geboortejaar 2000. Na rond te hebben gezocht besloot ik dat deze van @rudiculous (B&O) moest komen, want ik support graag de fantastische liefhebbers die de onderneming runnen en natuurlijk ook de eigen economie.
Helaas zat de quartz er niet in en ach, zo’n speciale gelegenheid mag wel wat meer kosten. Daarom ben ik voor de automaat gegaan (2531.80), dus het horloge wat mijn moeders crush droeg in GoldenEye. Hele nette staat en uit 1999, dus met het strakke superluminova .
Maandag ga ik hem ophalen en ben zo blij als een kind. Fotos!
En een foto van specifiek mijn exemplaar:
Thanks voor het lezen!
ik wilde eigenlijk “Waar stront is, is Fontys - afstuderen 2024” erin laten graveren, maar dat doe ik toch maar niet.