Het Grote incoming topic Deel IX

11 likes

Oyster bracelet? Die heeft Rob tegenwoordig ook voor de kleine 5 met kast 7S26-01V0

1 like

lang getwijfeld maar er komt weer een "made in Germany " deze kant op. Met een groene dial, in kerstsfeer.

23 likes

Ja, heb ik gezien, maar ik moet eerst nog bedenken of ie op een bracelet of strap gaat. Ik heb al een aantal horloges op zo’n racing strap, maar deze doet het er ook goed op…

7 likes

Mooie Junghans!

1 like

Welke bandjes zijn dit?

1 like

Op de valreep nog net voor Kerst…met een Big Thank You aan onze Jaap @SuperC

Wilde al heel lang eens een Official Cosmonauts. Mooie historie en merk. Deze tikt alle boxes voor mij. Zeer benieuwd. Als het meezit morgen in huis. :crossed_fingers:

47 likes

Al mijn bandjes zijn van GLC en Molequin, maar heb besloten eens iets anders te proberen, deze zijn van Sebastiens. De levertijd valt alleen een beetje tegen, heb ze al 1 december besteld, en ze zijn nog niet verzonden…

1 like

Mooi David :ok_hand:

1 like

Goede en hele fraaie keuze David :ok_hand:

1 like

Thx mannen. :+1::+1: Erg veel zin in!

1 like

Damn wat een heerlijke kleuren combinatie :star_struck:

1 like

Dat dacht ik! :laughing:

1 like

Mooie keuze! :+1:

1 like

Thx Jasper!

1 like

@daffie in space: be carefull out there…

1 like

Haha. Spaceman Daffie :crazy_face:

Gelukkig geen Kia’s in space… :sunglasses:

1 like

Erika M.N. strap in kerstkleuren

13 likes

Ooit een vintage exemplaar om de pols gehad, groen met knal oranje wijzers. :ok_hand: Was op slag verliefd, maar vond 500 euro wat stevig voor dat specifieke exemplaar… Bij deze anders opgelost, misschien niet the real deal maar wel met garantie voor een stuk minder geld.

1 like

Ik moet zeggen dat ik deze op een lederen band wel mooier vindt dan op staal.

9 likes