Super! Ga je blij mee zijn
Zelden zo’n mooi lelijk eendje gezien. Lovin’ it
Jij hebt er ook eentje, toch? Ben erg benieuwd, lijkt me een lekker weekend/vakantie horloge
Prachtige silver sunburst! Dat is altijd 100 punten. Vind het mooi dat de lume en de wijzers heel subtiel kleur geven aan de wijzerplaat. Denk dat deze niet snel gaat vervelen. Geniet ervan!
Die stalen band is prachtig! En die AR coating op het glas… lijkt net of je de wijzers er zo uit kunt pakken! genieten!
Dank je! Mee eens…erg fraai deze.
Ik ben me meteen eens gaan inlezen op Kickstarter. Erg tof horloge, in de verschillende materialen.
Thanks buddy
Ja klopt. Het is mijn standaard vakantie horloge inderdaad. Hij draagt lekker licht, en de rubber band is ook heel fijn.
Volgens mij heb jij ook niet zulke grote polsen, toch? Was benieuwd hoe die rubberen band aansluit op een kleine pols. Heb eerder zulke banden gehad waarbij de kromming niet voldoende was en het daardoor wat afstond.
Oeh… mooi. Blijft hoog op mijn lijstje staan.
Krijg net bericht dat mijn bestelling niet geleverd kan worden…
Even verder zoeken…
Hij zit heel fijn, perfect voor de normale pols van 18cm ofzo. De fijnafstelling die ze hebben is ook heel handig, ook in de zomer als het eens heet is etc.
Met volle teugen
Ik vind m fantastisch
Zeer comfortabel ook
Gaaf horloge zeg
Heel veel draagplezier
Ook eens gehad via chrono24 dealer. Balen.
Thanks
Staat nog een club in het blauwe gedeelte, maar die had je vast al gezien.
Niet meer direct bij Nomos te krijgen deze? Ik heb er van de week eentje opgepikt en blij verrast; erg mooi spul van Nomos