Eens. Een 1940s Multichron 30M ‘Clamshell’ met technical plaat in deze staat… kan niet wachten.
Ik vind de bracelet trouwens ook geweldig.
Eens. Een 1940s Multichron 30M ‘Clamshell’ met technical plaat in deze staat… kan niet wachten.
Ik vind de bracelet trouwens ook geweldig.
38mm case met een Seagull ST17 jumping hour module:
Edit: de minutenmarkers onderaan zijn in deze render heel apart, denk dat de stagiaire even z’n gang mocht gaan haha
Dit prachtige oudje tegengekomen, meteen gekocht. Weinig over te vinden, maar na wat speurwerk op een Duits forum erachter gekomen dat het een horloge uit 1940 is. Hij is slechts 28mm, dus we moeten zien hoe het om mijn pols eruit ziet. Maar heel veel zin in om te dragen!
Leuk waar kun je hem kopen?
Wel een leuk ding. Gefeliciteerd! Maar
is wel héél klein. Nou ja, misschien valt 't mee, om de pols. Zo’n oudje mag natuurlijk wat kleiner zijn.
Wat een vrolijk horloge deze Lacher uit Pforzheim!
Van A tot Z een mooi stukje Duitse horlogegeschiedenis.
Mooi ontwerp maar wel jammer van de onthoofd 30m marker.
…hier ook eentje onderweg…maar eens proberen. Lekker zomers.
@Golf Ik kon een leuke korting pakken bij Bouman…én retour sturen is mogelijk. Anders had ik zeker die van jou opgepikt.
Mr. PRX
Thanks voor de reclame hoop dat er een liefhebber is die hem gaat overnemen. Bracelet is geweldig, daarom heb ik er ook al 3
. Draagt zeer prettig en zeker geen harentrekker (al heb ik vrijwel geen arm haar dus misschien ligt het daar aan…
)
Haha. Top en dank voor de info mbt de band. Fijn om te weten. Ik vernam het ook al in een review op YouTube. Klinkt goed! M’n eerste PRX…en Tissot. Zeer benieuwd…
@daffie. Wellicht wat gemist ben hier ook niet elke dag maar heb jij die Orca intussen binnen? Hoe draagt die?
Howdy
Orca eventjes binnen gehad maar weer retour. Vond 'm toch behoorlijk saai…en de lume was niet zo sterk als ik had gedacht/gehoopt. Ik had overigens de zwarte waar de blauwe toch wel the one was. Die is meer speels.
Dus in de toekomst potentieel de blauwe ook weer Incoming of de Tissot ipv gekocht? Lekker kleurtje voor de zomer wel
Nee de Orca klaar mee.
Ja lijkt mij ook…leuk zomers snoetje zo deze Tiffany. En als ie niet bevalt kan ik 'm altijd nog flipperen voor 20k.
Viel tegen vond