We zullen zien
Succes mannen. Zodra ze een 37-38mm versie uitbrengen sla ik toe.
@daffie vraag wel om een versie waarbij de secondewijzer de indices aantikt. Dat lijkt een dingetje te zijn.
Hmm te laat pakket is al onderweg. Maar als het té erg is kan ie altijd nog retour.
Fraai deze blauwe en het motief op de plaat
Hij is binnen! Na 2 dagen, dat was snel (vanuit Portugal).
28mm is inderdaad bijzonder klein Gelukkig heb ik vrij smalle polsen, maar alsnog lijkt hij een beetje verdwaald op mijn pols. Gaat mij dat weerhouden van hem dragen? Zeker niet! Ik vind het echt een prachtig klokje. Het “geschilderde” uiterlijk van de wijzerplaat (waarbij uiteraard wel het e.e.a. aan te merken is op het "schilderen binnen de vakjes) vind ik veel karakter geven.
En niet te lang nadenken over de eerste eigenaar/eigenaren van dit horloge…
Deze, voor de zomer, bij de mannen van B&O Watches gekocht. Gaat lekker, op een tropicje, mee op reis, naast m’n Squale 1521je (voor de hard-core watersportavonturen). Een vintage 2000-serie TAG Heuer uit de '80s had ik nog niet en deze geeft mij zulke lekkere summer vibes!
Helemaal blij!
Of secondewijzer verwijderen
Heel gaaf!
Nice!
Thanks, mannen!
Klassieker, die Citizen, Thijs! Congrats!
Als ze automatic weg hadden gelaten en de merknaam een paar mil lager hadden kumnnen plaatsen dan was ie nagenoeg perfect. Heb je andere moderne jumping hours die je met me kan delen?
Poeh sorry, eigenlijk niet en misschien wel de reden waarom ik zo snel op bestel heb gedrukt!
Meistersinger Salthora
Ik denk vertekening door het bolle glas doordat het aanzicht net een fractie van onderaf is; bovenaan zijn de minutenmarkers ook vertekend
Op foto’s vertekent het glas ook enorm:
Thanks, dat is een logischere verklaring dan mijn idee haha! En deze foto is erg fijn, want ik vind m ook op deze foto toch wel errug mooi!