Prachtig Vincent
Bedankt Anthony
Mooie combo!
Bedankt Kristof.
Pracht horloge en deze bracelet, supervariatie op dat lilluke oude schuine model.
Heel mooi deze!
Ik wacht eerst op de Marlin Chrono en kijken of connect met de meer dressy chronograph itt tot de duiker chrono zoals de speedtimer. Hij is inmiddels onderweg in Griekenland.
Voor slechts €34,15 incl. verzendkosten zojuist deze besteld. Eigenlijk bizar veel horloge voor dat geld!
Mooi hoor!
Jij bent niet te volgen! Hoe zit het met die klapper?
Buitenkansje haha, puur om te proberen
Voor die klapper moet nog veel verkocht worden, moet nog aan de bak met advertenties in het blauwe deel
Ga deze Paul Picot dinsdag ophalen. Wilde graag wat groens en vond de Tissot Prx automaat in groen die ik eerder had eigenlijk niet groen genoeg. Hoop dat deze wat meer kleur heeft.
Oee, die is heel fraai
inderdaad, deze is zeer groen,
nog groener zou zwart worden
ziet er in ieder geval top uit
Bedankt Gustav
Prachtig en voor een mooie gelegenheid begrijp ik, gefeliciteerd Vincent!
Bedankt inspector. Met de gelegenheid die eraan hangt gaat ie idd blijven. Gelukkig is hij irl nog zoveel mooier.
Twee jaar geleden had ik een Seiko Presage Style 60’s om de pols, de SRPG07J1 om precies te zijn. Ik was verkocht, en inmiddels heeft de SSA449J1 mijn interesse gewekt.
Erg fraai horloge, en ondanks dat hij van mij best saffierglas had mogen hebben, komt deze binnenkort alsnog om de pols te zitten.