Ben helemaal in de wolken met het DW-6600 model…Incoming 40 jarige LE uit Japan🙏
Ik had met enige twijfel mijn zwarte SARX035 te koop gezet. Nu kon ik via een forumlid het witte broertje SARX033 kopen, en dan hou ik het setje voorlopig compleet
Mooi setje Wil.
Bijna had je de 035 voor de 2de keer
verkocht. Vasthouden die juweeltjes.
Ik had ook graag de 033 willen hebben.
Cool Cihan! Ben je gegaan voor de zwarte of rode plaat?
I’ll keep it in mind.
You never know
Ik had gehoopt dat de postbode deze vandaag langs kwam brengen, helaas nog een dagje wachten. Zin in !
Dat is een hele mooie Gerwin.
Geen idee of het kan, maar ik zou graag deze kleur plaat…
…In dit model in medium incomming willen hebben.
Beetje ingewikkelde manier om te zeggen dat ik net een tijdslot gereserveerd heb voor een 2de anordain. Zal iets voor 2028 zijn
Voor mij zijn er 2x af0210 straps onderweg. Dit setje:
Tnx Vincent !
Hij is echt fantastisch
(bij daglicht maak ik ff betere foto’s)
jij hebt ook echt weer iets prachtigs om je op te verheugen!
Die rode plaat is echt heel gaaf!
Ahhh kan niet wachten. Is lang onderweg uit griekenland. Nu in eindhoven. Ondertussen post iedereen hier mooie nieuwe heur chrinos in het groen. Het zwarte hirch kric bamdje is er al😁
Die Japanese Oxblood is heel gaaf. Hoe is trouwens de afleesbaarheid van de fumé groene plaat die jij hebt? Dat is wel iets waarover ik twijfel bij groen en rood als wijzerplaat. De wit/creme varianten bij Anordain vind ik dan weer een goede optie omdat die een goed contrast hebben.
De afleesbaarheid bij daglicht is erg goed. Geen enkel probleem. Bij mijn zwarte Cartier tank is dat minder
Je was me 3 minuten voor, maar gefeliciteerd met deze knaller
Jij zou toch gaan sparen voor een Echte Grote Klapper?