Zeker, dank ![]()
Sailcloth van Zuludiver
.
Niet voor de 20th anniversary edition gegaan?
Zal nog wel ff duren denk ik.
Het pakketje met de bandjes heeft in AustraliĆ« al 5x zān vlucht gemist.![]()
Ik vermoed dat het pakketje kwijt is geraakt. ![]()
Maar ze gingen er van af0210strap achteraan⦠dit vonden ze namelijk zelf ook wel apart.![]()
To be continuedā¦.![]()
Ik vind deze originele wat klassieker en ik verwacht dat langer mooi te vinden.
Leuk ding. Deze wil ik ook nog een keer proberen. Lijkt een ongelooflijke deal te zijn.
Klopt. Heb hem al eens in mān handen gehad bij een vriend van mij die de wereld aan 5ājes heeft. Deze stond sinds dien op mān verlanglijstje, heb er zelfs 2 besteld bij 2 verschillende aanbiedersā¦zal de whisky op dat moment wel zijn geweest.
Mocht je interesse hebben hou ik je in mān achterhoofd.
Dan is dat de goede keus
![]()
Ik zat eigenlijk een beetje naar een exemplaar met bol saffier van monsterwatches te loeren. Mineraalglas houdt me toch een beetje tegen denk ik. Maar ik houd je in de gaten ![]()
Levensgevaarlijk, dat spul!
Ik heb ooit een 5āje gehad waar safier in was gezet, is ook altijd een optie.
Ik leef graag op het randjeā¦![]()
Mooi Le Locle Piede maar de
square heeft mijn voorkeur. ![]()
Deze vandaag gedragen bij S&C samen met @Sanderrr maar ik was niet onder de indruk. Denk dat de platina versie mooier is ![]()
De combinatie rose gouden kast met roodbruine leren band maakte het geheel ook zeker niet beter. Tof ding, maar niet in deze configuratie. Platinum of witgoud denk ik wel erg mooi!
Ik denk eerder dat die goedkoop ogende zilveren subdial die bijna vloekt met de beige plaat het probleem is. Ook houd ik niet van ārareā KS posities. Die staat op zes, of hij moet er niet zijn. Mijn voorspelling is dat dit in platina of witgoud geen haar beter gaat worden, alleen maar kouder.
Ik denk eerder dat t komt omdat t op een zakhorloge uurwerk lijkt wat scheef in een horlogekast is getrapt ā¦
Understatement. Prachtig! ![]()
Wow! ![]()
Mooie daily!