Horloges sparen
Ja ik was net even online, en zag hem vers in het blauw staan, dus gelijk maar gereageerd.
Had de laatste tijd al vaker achter het net gevist. Nu geluk, en erg blij mee !
Prachtig ding! Veel plezier ervan
Inmiddels om de pols en hij draagt heerlijk. Altijd weer een opluchting. Is me helaas iets te vaak overkomen dat de draagbaarheid in de praktijk tegenviel.
Ik kan dit soort dingen slecht weerstaan, ik vind Hodinkee cool, Ben een toffe vent en ik heb geen ruggegraat dus resultaat…
Mijn eerste Orient incoming
Nieuw model 40 mm
Besteld in Amerika
Incoming! The Baltic Hermetique
Vind de 3D lume en de ingelegde metalen ring heel tof. Benieuwd hoe deze in het echt gaat zijn!
Vind de 37mm wel spannend (wel 46mm lugs)
Heel mooi!
Toffe kleuren combinatie!
Cool. Is dat issue met dat minutentrack gefixed?
Ik zou het je niet durven zeggen
Was echt op zoek naar een 40 mm orient met een zilverkleurige bezel en automaat + saffier
Kort na de zomer deze Radiomir gepast.
Toen niet gedaan, maar nooit uit mijn gedachte verdwenen. Kwam opnieuw voorbij en vandaag de knoop doorgehakt. Kan nie wachten
Snap ik, maar toch is dit een mooi formaat denk ik, denk maar zo een Speedmaster is 48mm lug to lug
Verder een er gaaf model!
Incoming: Citizen BM7620-83L
Zojuist besteld en met een beetje geluk ergens volgende week binnen.
Kast grootte is 38mm.
Is een nieuw model van Citizen.
prachtig
Heel mooi deze! Ben benieuwd naar je bevindingen van het horloge!
Oef! Wat een knapperd! Die kroon is elegant weggewerkt zeg!
Aan het zoeken naar een chronograaf, liefst met witte dial, kwam bij de Maen Skymaster uit. Ik twijfelde over de prijs van het merk en de mogelijke restwaarde van de microbrand, de aanschaf even uitgesgeld maar de interesse bleef - meer details onderstaand:
Kreeg een Dan Henry aangeraden maar was het net niet. De jeuk bleef… tot ik in het chronograaf topic een paar mooie plaatjes tegenkwam van horloges die ik nog niet kende!
Heb deze versies besteld, uiteindelijk zal er 1 van blijven, de rest gaat terug:
Benieuwd hoe ze in het echt zijn.