Dat dacht ik ook toen ik ze zo onder elkaar zag!
En thanks! zeer content mee!
oei …ik merk het ja. Maar daardoor en door de textured dial wel een hele leuke aanwinst in de collectie. Ik ga mijn best doen om hem mooi te combineren. Saffiano is denk ik te druk ja.
Groen is ook wel een leuk idee
Thanks! Scheelt zeker!
Toch weer druk op de ketel en niet even rustig thuis bekijken dan . Maar goed, ik heb sowieso geen echte 18mm matching bandjes liggen.
alhoewel…ik heb deze…maar ik vind die combi met witte stiksel denk ik toch weer iets te druk…
ik ga er maar eens een nachtje over slapen!
Ik heb er straks 3 waarvan ééntje met minder gewenste verende band ipv clasp - als je er dan 1 wil om de links van te gebruiken, laat maar weten. Of als je mij jouw huidige band wil verkopen, laat ook maar weten.
Nou…ik kon het niet weerstaan. Speelde in mijn gedachten al tijdje met een G-Shock, voor momenten dat het gewoon niet handig/versrandig is om een (kostbaar) mechanisch horloge te dragen. Nu kwam er in een ander topic voorbij dat er een actie was bij Siebel. Uiteindelijk na aftrek van alle kortingen voor €66,31 kunnen bestellen
Na een aantal maanden gedraal en zoeken toch de trekker over gehaald.
Eisen waren: field watch, small second, tussen de 36 en 38 mm, automaat en het liefst saffierglas. En nog enigzins goed betaalbaar, aangezien de Hamilton, Timor of Vaer niet de prijsrange hebben die ik er aan wilde besteden. Is een bewuste keuze.
Incoming: