Het Grote incoming topic Deel IX

Thanks!
Jawel, wordt ook Sterling Silver genoemd, met 92.5% zilver in de legering.
Tudor beweert -en Fratello heeft bewezen- dat de overige metalen in de mix ervoor zorgen dat het zilver minder snel verkleurt. Nu wordt zilver niet veel meer gebruikt voor horloges, maar vroeger werd het wel degelijk veel gebruikt voor zakhorloges.
Ik maak me er geen zorgen over. Hij gaat niet dagelijks gedragen worden, daar heb ik andere horloges voor die minder kostelijk zijn.

4 likes

Ik feliciteerde @WilSeiko drie keer achter elkaar. Aangezien het plaatje er bij “Tatta’s B like” met daaronder heel veel felicitaties, volgt daaruit dat ik de tatta ben in die grap. Begrijpend lezen is een kunst.

Maar ik zie dat je je aan me ergert. Dat was in het VPC topic duidelijk, dat was met dat passief-agressieve grapje over Ken duidelijk, en dat is hier weer duidelijk. Welnu, ik vind jou ook niet sympathiek en je voegt niets toe aan m’n leven.

Dus als ik jou nou eens op de blocklist zette, en jij deed dat ook eens bij mij, dan zou dat naar mijn smaak sfeerverhogend werken. Ik heb mijn deel al gedaan dus doe je best, zou ik zo zeggen. :+1:

5 likes

Viel mij ook al op, bij Q. Heeft zeker iets, deze! Congrats! Veel plezier ermee!

1 like

Misschien omdat hij te verkleurd is om te verkopen? :rofl:

1 like

Valt aan te zien.

12 likes

Zomerse riem onderweg!!

4 likes

Speciaal model dat de tijd aangeeft dmv een soort streepjescode? :thinking:

2 likes

Ik heb deze zilveren Alpina nu een maandje of 4. Het materiaal is zeer kwetsbaar. Heel mooi met een unieke uitstraling, maar uiterst fragiel. Alpina had moeite om de uurwerken te monteren zonder het kastje te beschadigen…

De Tudor is hier ook in huis. Deze is van een compleet andere orde. Ongetwijfeld iets zachter dan staal, maar probleemloos te gebruiken. Ook de verkleuring valt tot nu toe reuze mee. In 2 jaar 1 maal gepoetst met een zilver poetsdoek. Echt een heel tof horloge, ook na 2 jaar nog!

Gefeliciteerd en alvast heel veel plezier met dit mooie horloge!

13 likes

Heel interessant.

Bellissimo, heb ‘m zelf ook, gekregen van @Honey_Badger (gewonnen HF-prijs) :ok_hand:

1 like

Enorm bedankt! :pray:
Goed om te horen.
Leuke Alpina trouwens.

1 like

Dank je wel vriend!

1 like

Dank voor de info :+1:
Prachtige Alpina!

1 like

:joy:
Natuurlijk

1 like

Dibs. Voor wanneer je denkt voor nummer 6 te gaan :joy:

1 like

Ik was al een tijdje aan het twijfelen om mee te doen met de Siebel kadobonnen bij actie van de dag en stelde het elke keer uit. Na mijn vakantie was ik eruit en wilde ik er toch gebruik van gaan maken…UITVERKOCHT/AFGELOPEN. Sh*t, dat heb ik weer, nou ja dan gaan we maar weer even geduld hebben en rustig verder kijken.
Ik had de pagina van actie van de dag nog wel ergens open staan en op het moment dat ik hem eergisteren wilde sluiten zag ik ineens dat er weer kadobonnen beschikbaar waren dus heb ik de knoop doorgehakt en deze Seiko 5 Sports Retro Color SRPK13K1 gekocht

Nu nog even geduld hebben tot hij binnen komt, maar kan niet wachten om hem te gaan dragen.

21 likes

Even wachten hoor!

29 likes

Klasse :ok_hand: :heart_eyes:

1 like

Mooi hoor! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik heb geen haast :joy:

1 like

Op dringend verzoek van mijn horloge-vrinden :wink:

46 likes