Heel gaaf!
Prachtig
Heb die ook voor mn polerouter, ik vind dat saffiano gaaf maar icm die textured dial maybe een beetje over de top.
Dank!
Racing green Saffiano incoming.
Nice!
Dat dacht ik ook toen ik ze zo onder elkaar zag!
En thanks! zeer content mee!
oei …ik merk het ja. Maar daardoor en door de textured dial wel een hele leuke aanwinst in de collectie. Ik ga mijn best doen om hem mooi te combineren. Saffiano is denk ik te druk ja.
Groen is ook wel een leuk idee
absoluut! Dat kan altijd nog
zoiets?
Thanks! Scheelt zeker!
Toch weer druk op de ketel en niet even rustig thuis bekijken dan . Maar goed, ik heb sowieso geen echte 18mm matching bandjes liggen.
alhoewel…ik heb deze…maar ik vind die combi met witte stiksel denk ik toch weer iets te druk…
ik ga er maar eens een nachtje over slapen!
Bedankt HF!
Dankzij jullie weer honderden euro’s armer en een hoop keuzes te maken
Maar wel weer wat moois erbij!
Zo werkt het bij mij ook altijd😂. Gedeelde smart zeggen we dan hahah.
Die derde is wat ik ongeveer voor ogen had.
Idem al zou ik voor die wijzerplaat eerder voor een glanzend leer gaan ipv nubuck.
Deze is tof voor de SM600 denk ik:
En mss zelfs deze in sale:
Vast geen 7 en 8 dollar voor betaald
Was het maar waar
Ze zijn wel 19mm, en ik hoef niet uit te leggen waarom dat is wat ik zocht
Ug clasp overzetten?
Nah ik ben geen ‘het moet een getekende clasp zijn’ man
Ik ben geen straight endlink man.
Heb de 19mm variant van “visgraat” band met UG buckle. Helaas schuiven die delen nu een beetje te makkelijk.
Heb wel eens zitten kijken hoe dat hoort te zitten om te kijken of dat vast te zetten is.
Ik heb er straks 3 waarvan ééntje met minder gewenste verende band ipv clasp - als je er dan 1 wil om de links van te gebruiken, laat maar weten. Of als je mij jouw huidige band wil verkopen, laat ook maar weten.
Btw ‘horned’ endlinks, niet straight
Pffff….lastig hoor.
Ik vind deze strap toch net wat minder. Blijft toch lastig te visualiseren .