Het Grote incoming topic Deel IX

Doe mij zo’n probleem :grin::+1:

1 like

Nou…ik kon het niet weerstaan. Speelde in mijn gedachten al tijdje met een G-Shock, voor momenten dat het gewoon niet handig/versrandig is om een (kostbaar) mechanisch horloge te dragen. Nu kwam er in een ander topic voorbij dat er een actie was bij Siebel. Uiteindelijk na aftrek van alle kortingen voor €66,31 kunnen bestellen :blush:

17 likes

Re-buy…want gewoon té leuk om niet in de collectie te hebben. :+1:

18 likes

Na een aantal maanden gedraal en zoeken toch de trekker over gehaald.
Eisen waren: field watch, small second, tussen de 36 en 38 mm, automaat en het liefst saffierglas. En nog enigzins goed betaalbaar, aangezien de Hamilton, Timor of Vaer niet de prijsrange hebben die ik er aan wilde besteden. Is een bewuste keuze.
Incoming:

Ik ben benieuwd…

22 likes

Ziet er leuk uit. Kende dit merk nog niet.

Re-buy…nr 3. :innocent: Want gewoon té cool om niet in de collectie te hebben. :muscle:

40 likes

:facepunch:

1 like

Tissot T690. Zoals de layout doet vermoeden is het eta binnenwerk familie van dat in de Breitling Aerospace.

12 likes

Terug naar het echte werk! :+1:

1 like

Haha zo is het. Werd weer eens tijd. :muscle:

1 like

Mooie klok :yum::+1::+1:

1 like

:laughing: Thx man!

1 like

Nee, schoenen beginnen bij 300 euro ongeveer.

5 likes

Omdat er goudpartikels ingevlochten zitten, en goud is duur.

2 likes

Wat een positieve onrust Daffie :grin:

1 like

:see_no_evil: ja iig lekker zo’n onrust…:smile:

1 like

Ik ben zo happy hiermee dat ik gewoon keihard ga crossposten. Ik stel u voor m’n re-issue Bullhead, uit het buitenland gehaald:

20 likes

De rubber bandjes vind ik niet veel. Ik ben op zoek naar een leer alternatief……

11 likes

Net de Seiko SSC813P1 besteld! Een mooie Solar voor wanneer ik geen automaat om wil hebben. Plaatje voor de sfeer.

21 likes

Incoming…SPB143. Deze Seiko stond al opzet verlanglijstje voor alle andere, dus moest er een keer van komen.

25 likes