Het Grote incoming topic Deel IX

SamešŸ˜‚

1 like

Haha, jup. Die vlieger gaat ook voor dit horloge op

Net besteld:
Een Scurfa Diver One met groene plaat.

Dit is een 10th anniversary edition wegens het 10 jarig bestaan.
Ik vond de Diver One altijd een leuk model en toen ik 2 maanden geleden de boot miste voor deze groene variant omdat ik te laat was wegens een beperkt aantal stuks baalde ik later wel.
Maar wegens de grote vraag hebben ze nu alsnog een 2e batch laten maken dus nu wel gezorgd dat ik er meteen bij was :sweat_smile:

7 likes

Effe lekker het vakantiegeld er doorheen jassen :upside_down_face:

Frau Hatzmannsberger vertelde mij dat dit bestelde exemplaren zijn die uiteindelijk niet zijn afgenomen/betaald. Maakt niet uit, wij hebben voor de oorspronkelijke prijs een mooie Nomos.

1 like

Een heel gave zo met de datum op 6 :+1: en uitverkocht toch ? hij lijkt wel nieuw.

edit : gelezen ; der Willie !

1 like

Ik mocht in natura betalen bij Willi aus Tirol beste drex. Dat verhaal wil je niet weten, geloof me maar.

2 likes

Sure do. Trekt na een tijdje wel weer bij :grin::+1:

1 like

als het jeukt moet je …

1 like

Nice!! Mooie aanwinst ouwe, geniet ervan :sunglasses:

1 like

Bedankt ouwe reus. :grin:

1 like

Helaas gaat het feestje niet door… Gepolijst exemplaar, verkoper was niet eerlijk erover blijkbaar.

Misschien toch maar een 003 tegen de SBGN jeuk? 🫣

1 like

Heel nice! Zeer veel bang for your buck die D-1’s. :+1: (Toch wel mijn nummer 1 als het aankomt op moderne betaalbare quartz duikers :ok_hand:)

2 likes

En ook nog een lekker formaat met 40 mm … de meeste in deze prijsklasse zijn dan al snel 43-44 mm en dat is voor mij net te groot.

Nog even wachten maar ben er blij mee :slight_smile:

1 like

Super tof, John, dat je m.b.v. HF toch deze kon bemachtigen! :+1:
Een cool horloge, sowieso! Gefeliciteerd, alvast! :champagne:

1 like

Ben zeer bekend met het merk, maar ik heb het opgegeven. Wilde ook voor deze variant gaan, maar met hoe snel deze nu elke keer uitverkocht zijn, gaat nergens meer over…

2 likes

De sunburst dial geeft het horloge zo veel meer karakter.
Ik had ook naar de blauwe gekeken maar blauwe dial en blauwe bezel is toch minder karakteristiek dan het mooiere contrast van groene dial met zwarte bezel.

Ik zat er echt op te azen gisterenmiddag, onderweg van werk naar huis mijn mobieltje naast mij en elke paar minuten refreshen totdat de melding ā€œOut of stockā€ veranderde in ā€œorder nowā€.

Ik had van te voren al een account aangemaakt en was ook reeds daarmee ingelogd.
Zodra ik kon bestellen meteen auto aan de kant en bestelling doorgezet … kon niet langer dan 5 minuten geduurd hebben sinds deze beschikbaar kwam :sweat_smile:

Probleem bij Scurfa is dat ze wel populairder worden maar niet meer tijd willen investeren en zo hun aantallen niet willen / kunnen vergroten en daar lopen we nu allemaal tegen aan.

1 like

Exact! :ok_hand: voor mij was hij uiteindelijk te dik waardoor hij nu in het blauwe staat. (Maar dat is het enige wat ik er op aan te merken heb) Wel heeft deze mijn voorkeur voor quartz duikers aangewakkerd.

Hopelijk heb je hem snel binnen. Ben benieuwd naar de fotos. :grinning:

1 like

Het Trio is compleet…

Op witte rubber band. Staal heeft de voorkeur maar kan die van m’n andere PRX gebruiken. :sunglasses:

33 likes

Heerlijk zomers!
En makkelijk banden wisselen.

1 like