Het Grote incoming topic Deel IX

Precies! Helemaal perfect zo…genieten. :+1:

Hah zo gaat het kistje snel vullen! Mooie aanwinst voor de zomer! :+1:

1 like

Haha ja idd. Thx :+1:

1 like

Na het GS SBGN001 debacle, dan maar ineens doorgepakt en eindelijk de Zenith A385 besteld :smiley:

@Stifstaf dan toch maar gezwicht voor de druk van de echte liefhebbers en op de ladder band besteld :wink:

43 likes

Lekker klokje!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

De mooiste !

Bandje is lekker luchtig in de zomer. Juiste keuze.

1 like

En nog wat bandjes… Bedankt @Fate_Amenable_To_Change

10 likes

Goeie keuze, die textiel straps zijn echt een aanrader! Ik draag mijn Club enkel op de blauwe textiel strap :+1:

2 likes

Thanks, ik ben benieuwd!

:pray: !

Ik heb de beige van bij mijn club. Erg comfortabel maar wordt snel vuil. Nu enkele donkere kleuren voor de club, de anordain, de iwc, en de UG FS. Keuze genoeg voor de zomer gezien er nog zuludiver bandjes op komst zijn ook.

Ben benieuwd hoe die zenith bevalt Jasper. Erg mooi model op de foto, en die bracelet kan ik wel smaken :ok_hand:

1 like

Kan ik me iets bij voorstellen. De blauwe doet het goed tot nu toe alleszins!

Ik zag het passeren. Je zal zeker niet zonder zitten dus :smiley: :+1:

Hij is prachtig in het echt, die wijzerplaat speelt enorm met het licht. De bracelet heb ik nog niet gepast, maar het is deel van de charme inderdaad. Ik kijk ernaar uit!

1 like

:grin: Nah je draagt 'm maar. :sunglasses:

1 like

Dang! Mooi Jasper! :ok_hand:

1 like

Dankje! :pray:

1 like

Ik heb de SRPK17K1 besteld.

Een 39,5mm duiker, 12,5mm dik met een L2L van 43. En dan zo in lijn met de originele eerste Seiko 5. Wat een knaller zeg van Seiko! Die gaat deze zomervakantie lekker om de pols.

Nog even geduld, de exacte intro datum is nog niet bekend. Gerucht is 15 juli.

23 likes

Sjonge, straks moet je horloges bijkopen om die Bandjes op te slijten. :blush:

2 likes

Dan toch! Wat een absolute knaller👌
Gefeliciteerd Jasper!

Wanneer verwacht je het horloge te mogen ophalen?

1 like

Vergis ik me, of komen de horlogebanden per dozijn binnen Vincent?

Gezien jouw collectie en natuurlijk de UG snap ik dat overigens ook best wel :wink: Ik kijk uit naar weeral mooie foto’s!

1 like

Dank! :pray:

Hij wordt opgestuurd, het hangt er wat vanaf hoe snel de AD er werk van maakt. Ik hoop begin volgende week ten laatste :blush:

1 like