Het Grote incoming topic Deel IX

Dat is snel :+1: Nice​:ok_hand:
Wat zal de komende week lang duren!

1 like

11 likes

Toch maar eens proberen.

21 likes

De SPB143 (foto’s niet van mij)

20 likes

1 van de mooiste Seiko duikers!

1 like

Thanks! Kan niet wachten :stuck_out_tongue:

Onverwacht toch nog eentje gevonden! Nu komt hij echt mijn richting uit, via Magi van Solojapan :partying_face:

Een dubbele incoming dus met 2 van mijn droomstukken, wat een week… Dat betekent dat er iets zal moeten vertrekken om de putten de dichten :thinking:

20 likes

O echt, allebei incoming Jasper?
Gefeliciteerd!

1 like

Zo…ga jij ff rap! Tandjes. Lekker hoor…toch nog de gele gevonden die je al langer zocht. :muscle:

1 like

Ze stonden beiden op de planning, had alleen niet verwacht dat het zo snel ging gaan. Ik ben al maanden aan het speuren naar die 001 en de weinige stukken die langskwamen waren het altijd net niet. Tot gisterenavond :sweat_smile:

Ja, het moest de gele zijn, voor mij de ultieme 9F momenteel. Met een sterretje op de plaat voor ultieme precisie, matte relief plaat, leuk accent. Nu even bekomen dus en genieten van alle voorpret! :sweat_smile:

4 likes

Deze Seiko uit blauwe deel van Spooler onderweg. Ben benieuwd!

13 likes

Inmiddels binnengekomen en gelijk weer retour.
QC is niet echt geweldig bij Seiko.

2 likes

Ziet er toch strak uit op 5-10x vergroting voor een horloge van nog geen €200.

3 likes

Sweet voice of reason

Stel: een vriend van me ziet niet gelijk het probleem, wat moet ik hem vertelllen?

4 likes

De secondewijzer? Die is sowieso krom.

2 likes

Dat viel me nog niet gelijk op van de foto maar dat zou het misschien kunnen zijn?

Nou strak, ik heb goedkopere quartz horloges gehad die de indexen exact raakte.

Helaas is de QC niet echt geweldig bij Seiko.
Zonder de vergroting tikt hij er flink naast wat met het blote oog goed te zien was.

Of hij nu € 200,00 of € 100,00 kost, het moet gewoon goed zijn.
We hebben het over een Seiko.
Van een merkloos horloge van € 15,00 kan ik het begrijpen.

Heb in het verleden overigens vaker issues gehad met Seiko’s ook van rond de € 450,00
Bult in de wijzerplaat bijvoorbeeld bij de Cocktail.
Zegt toch echt wel iets over de QC

1 like

Uhh, niks.
Als hij dat niet ziet misschien een tip geven om even langs de brillenzaak te gaan voor een oogmeting.

Okee, zou idd ook goed kunnen.
Kan het nu niet meer checken.