Nice!
Delugs heeft hele goede banden hiervoor 
Nice!
Delugs heeft hele goede banden hiervoor 
Is dat een groene bezel en groene wijzerplaat??
Als dat zo is dan graag het juiste type nummer want die ziet er wel heel goed uit
Thanks, ga ik eens kijken!
Zie dat jij de blauwe versie hebt, hoe bevalt die?
Wat grappig, merk dat wij veel overeenkomsten hebben qua smaak en interesse in horloges.
Leuk ding, maar gaat er binnenkort uit. Heb weer andere plannen. Pas op met die kast, krast echt heel snel 
Haha ja dat blijkt. Heb je die AnOrdain nog?
Klopt, dit is de SPB381
Prima verkoper zeg ik!
Zo gaat dat
. Heb jij er een Delugs voor besteld eigenlijk?
De AnOrdain is niet heel lang gebleven. Ik viel voor de dial(techniek), welke overigens ook echt top was. Gebroken wit was wel iets te saai voor mij, zo’n plaat komt beter naar voren in apartere kleuren zoals bij de fume varianten.
De case en movement zijn uiteindelijk echt de bottlenecks geweest, dat was verre van bijzonder en deed wat afbreuk aan mijn oorspronkelijke gevoel. Geluid van de rotor, het opwinden. Allemaal net niet, wat vooral erg zonde was.
Twee Casio’s die - voor zover ik kan achterhalen - niet door Casio NL zelf zijn geleverd.
Echt heel mooi
Congrats 
Ik hoop dat je de juiste band erbij weet te vinden. Deze band geeft imho het horloge inderdaad niet wat het verdient.
Met die pootafdrukken op de dial, die is echt super cool (pun intended). Is die op zonne-energie?
Prachtig, gefeliciteerd! Heb exact deze kleurstelling ooit in het ‘wat zou je willen dragen’-topic geplaatst, wat een beauty! Ik vind het bandje er overigens prachtig bij passen, misschien even laten wennen…? 
De wijzerplaat is erg mooi inderdaad
Dit is een automaat, geen solar aandrijving.
Wat is het typenummer van de bovenste. Cool ding!
Had ik besteld ja, stond goed maar bandje weer verkocht omdat ik de Ming niet ga houden.
Ik snap wat je bedoelt met de anordain. Ik vond de plaat waanzinnig maar die kast deed niks voor me.
Mooi