Erg blij met dit eigenzinnige model. Prachtige diepe kleur rood, die in de zon meer tot leven komt. Kwaliteit en afwerking zo op het eerste gezicht ook super
Het staat overal, maar dit is een dial die pas goed te bewonderen is in het echt.
Alleen de kleur van de band ben ik nog niet kapot van. Het horloge komt mooier tot zijn recht met een andere kleur denk ik. Dat is ook meteen het nadeel, er moeten 20mm gebogen pinnen (en dus bandjes) op. Dat wordt even zoeken ben ik bang.
Zo gaat dat . Heb jij er een Delugs voor besteld eigenlijk?
De AnOrdain is niet heel lang gebleven. Ik viel voor de dial(techniek), welke overigens ook echt top was. Gebroken wit was wel iets te saai voor mij, zo’n plaat komt beter naar voren in apartere kleuren zoals bij de fume varianten.
De case en movement zijn uiteindelijk echt de bottlenecks geweest, dat was verre van bijzonder en deed wat afbreuk aan mijn oorspronkelijke gevoel. Geluid van de rotor, het opwinden. Allemaal net niet, wat vooral erg zonde was.
Prachtig, gefeliciteerd! Heb exact deze kleurstelling ooit in het ‘wat zou je willen dragen’-topic geplaatst, wat een beauty! Ik vind het bandje er overigens prachtig bij passen, misschien even laten wennen…?