Het Grote incoming topic Deel IX

Mooi :+1:

1 like

:ok_hand:Mooie hoor

1 like

Veel plezier ermee!

Zelf deze onderweg. Altijd al een Meistersinger willen hebben.

13 likes

Ik heb een Tudor Iconaut als incoming.

Lang naar gezocht en nu eindelijk gevonden via C24. Benieuwd hoe lang het duurt eer dat ik hem binnen heb. Counting down….

10 likes

De blauwe SNKP23 is tot op heden een blijvertje…

…en nu is er een groene SNKP27 onderweg. Nieuw in doos, kijken of deze Recraft ook blijft plakken…

27 likes

Samen met de SNKM97 en SNKN37 behoren ze tot de mooiste uit de Recraft serie. :+1:
Ik heb ze alle 4 wil ze niet meer kwijt. :rofl:
Nu nog een blauwe of groene ufo.

3 likes

Ze zijn inderdaad heel erg leuk. Helaas zijn de door jouw genoemde modellen net iets te grof voor mijn pols, daarom heb ik mijn SNKM97 uit eindelijk verkocht. De SNKP is perfect geschikt voor de smallere pols.:ok_hand:

2 likes

Wow, gaaf ding.

1 like

Op basis van plaatjes, dus wel spannend😬

:call_me_hand:

56 likes

Bijzonder stuk! Heel mooi :+1:

1 like

Waanzinnig mooi :heart_eyes:
Dit is een echte LE: 14 stuks.

Prachtig uurwerk en hele mooie materialen maar ook met een flinke prijs. Ik ben benieuwd naar de foto’s!

1 like

Dank!

Ik ook ben ook heel erg benieuwd. Foto’s volgen tzt, maar levertijd is nog niet bekend…kan nog even duren dus!

1 like

Spannend. Echt heel erg mooi!

1 like

Dank!

1 like

Heel mooi! Proficiat!

1 like

Dank!

Zou je alsjeblieft een NA hierover willen maken? :pray:t2:. Mede ingegeven door de altijd prachtige foto’s die u maakt! #zeerbenieuwd #hoevaltdezetegenoverdeseamaster

1 like

NA heb ik geen tijd voor :laughing: Je ziet wel af en toe wat foto’s verschijnen.
Tegenover de Seamaster is dit een kompleet ander horloge. Is niet echt met elkaar te vergelijken. Is natuurlijk ook een andere prijscategorie.

15 likes

Staat ook nog op mijn verlanglijstje.

1 like