Geloof dat er momenteel 1 op Marktplaats staat👍
Ik zal eens kijken. De SNKN37 had ik bij Jomashop besteld, en was, met invoerrechten inbegrepen, goedkoper dan wat je hier op chrono24 vindt. Op Marktplaats heb ik nog niet gekeken.
Onderweg… mijn collectie krijgt uitbreiding. Nu een Orient Kamasu, Tissot PRX Quartz en dan deze. Mooi voor met sport, vakantie en gewoon een beater. Next on the list, Tissot PRX Quartz in het goud.
Cool dat ze de kast in zilver maken. Verre van een detail te noemen, maar was makkelijk geweest om het in staal te doen.
Heel gaaf!
Er worden maar 14 stuks gemaakt! (28 in totaal dus).
Gaaf ding; wel apart dat ze er geen schokprotectie in gebouwd hebben. Vaak zie je dat ze bij dit soort limiteds met oude uurwerken die moeite toch even nemen. Niet laten vallen dus
Dank! Zilver mat uitgevoerd…ben heel benieuwd hoe dit er uit gaat zien!
Dank!
Laten vallen is zeker niet de bedoeling🤞
Dank!
Uiteraard kun je dat ook beter met geen enkel horloge doen
Ik draag vaak genoeg vintage horloges zonder schokprotectie en het is niet zo dat ik aan de lopende band gebroken balansstaven aan het vervangen ben dus het kan best wat hebben.
Er bestaat trouwens ook een versie met automaat zie ik:
Mailtje ontvangen… Verwachtte verzend datum: 15-7…
Ah dat is balen zeg! Cancellen en naar juwelierwebshop.nl gaan?
Zij beloven in elk geval snelle levering, als ik het goed had gezien
Daar hebben ze de EO2028-06L helaas niet. (enkel de EO2020 en EO2021.)
Geduld is blijkbaar toch een schone zaak.
Viel mij ook al op. Ze hebben het heel authentiek gehouden, zullen we maar zeggen.
Ik ben allang blij dat alle reclameteksten op de achterkant staan en de wijzerplaat bijna niet cleaner kan.
Nieuw gekocht? Schroeven van het palrad en kroonrad zijn beschadigd. Of hoort dat bij de Heritage
Schitterende Glashütte!
Oh wait…
Just kidding, mooi horloge.
Ga je het origineel kopen als deze Seestern bevalt?
Haha met mijn flipperitus: beter niet nee