Het Grote incoming topic Deel IX

Nice! Ik vind hem erg geslaagd.

2 likes

Dit gaat héél mooi worden! :heart_eyes:

1 like

Is dit een grapje naar aanleiding van je forumnaam of echt? Of ben je Spaanstalig? :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Eind juli verwacht ik deze beauty.

18 likes

Goedemorgen Elisabeth.
Mijn Forumnaan is mijn echte voornaam en Maria is een van de voornamen van mijn ega.
Zoals je kan concluderen uit mijn naam ben van Spaanse afkomst en 3 talig opgevoed. ( NL-ES-EN ).
Ik hoop hiermee je vragen te hebben beantwoord. :+1:
Groetjes,
Jesús

7 likes

Die is cool!

1 like

Mooi design en de specs zien er ook goed uit, benieuwd naar de kleuren in het echt.

Thx! Ook @LvO en @JohnvdT :+1:

2 likes

Ik vermoedde het eigenlijk al, dus mijn excuses voor de onbeleefdheid, maar het was even een grappige combinatie. Je hebt er vast te veel mee te maken met zulke vragen, dus nogmaals mijn excusus. :flushed:

4 likes

35,5 en draagt qua grote zoals een vintage DJ

1 like

Gaaf ik dacht dat alleen Wolbrook dit horloge had, lijkt precies hetzelfde onder een andere naam

1 like

Glashütte Original heeft er ook één, Wolbrook en Seestern hebben dat goed gevolgd :wink:

Incoming! Naar dit model keek ik al veel te lang 🥹

34 likes

Gewoon allemaal een keer je voornaam gebruiken i.p.v. je schuilnaam. Wel zo duidelijk. Ik heet Hans. Was al duidelijk vermoed ik.

3 likes

Mooi model! Heeft die bezel nog praktisch nut voor je?

1 like

Niet perse, heel af en toe met dwalen door de duinen. Ik moet zeggen dat ik de kompas-markeringen op mijn flightmaster wel eens gebruikt heb om die reden

2 likes

Ja de SeaQ is erg mooi en zeker van een andere klasse. Het originele design is denk ik niet van GO, maar goed alles en iedereen kopieert elkaar toch in meer of mindere mate.

2 likes

Klopt helemaal, inspiratie alom haha! Het mooie van deze Seestern is dat het erg mooie opgelegde indices heeft t.o.v. geprinte markeringen bij de Wolbrook:

14 likes

Jammer dat er seestern op staat. Rare naam
Blaast wolbrook verder uit t water

1 like

Ik zou de Seastern evengoed met veel plezier dragen, ziet er goed uit en ook weer een niveautje luxer dan de wolbrook. Wolbrook heeft wel weer een dik assortiment aan kleuren

1 like