Het Grote incoming topic Deel IX

Toch Tudor weg?

1 like

Nee, deze blauwe komt erbij :wink:

2 likes

Hele harem wordt t! :+1:

1 like

Nice! Gefeli! Is titanium, toch?

2 likes

Staat iig wel op de dial :crazy_face:

2 likes

:sweat_smile:Moest even inzoomen en… :white_check_mark:

1 like

:stuck_out_tongue_closed_eyes::rofl::joy:

Onderweg van timeshop.de een Oriënt Kano III, de RA-AA0011B19B, zwart met rood. Ik heb inmiddels meerdere Oriënts (waaronder dit model in blauw) en prijs en kwaliteit is prima. Je pakt ze op en ze lopen. En slechts paar seconden per dag afwijking.

12 likes

Ik heb deze 574 besteld (Nos uit 2022, want ze worden niet meer gemaakt).maar ipv de groene band, heb ik voor zwart gekozen. Dat groen is mij iets te groen :wink:
Hij zal komende week wel geleverd worden.

48 likes

Na de tegenvallende C63 Dragonfly GMT vond ik een pre-owned C63 automatic op chrono24 die er al een tijdje te koop stond.
Stoute schoenen aangetrokken en een laag bod gedaan dat aanvaard werd.

Deze komt eraan op de hybrid rubber strap
Moest iemand een gepaste stalen band te koop hebben hoor ik het graag :grinning:

29 likes

En hij is binnen! Ben er blij als een kind mee! :blush: Hier meer foto’s: Squale only, aka de Squale Kroeg :shark: (Deel 4)

Fijne zondag nog! Cheers! :beers:

36 likes

Tot die tijd, die band staat m goed zeg!

1 like

37 likes

Combinatie van FOMO en een mooie korting van de Fransozen:

13 likes

Ik vind m leuk. Maar hoe laat is t? Schat een 10 over 7/19 uur?

1 like

13:35 :point_down:

1 like

Inmiddels bijna 2 maanden in bezit, ik kan wel zeggen dat de tortoise kastvorm fantastisch is :ok_hand: comfort van de turtle maar dan in een compacter jasje, draagt echt perfect.

1 like

Ehm, nog maar eens een zilveren zakhorloge, toch nog iets gevonden dat nog een “hiaat” vult in de collectie :innocent: :grin:
Full size kroongewonden Tissot zakhorloge uit de 19e eeuw. Volgens het serienummer uit omstreeks 1878. Wel weer met wat werk; hij loopt niet, er is mogelijk wat mis met de kroon en stift, en de beugel mist.

10 likes

Voor onze jongste:

8 likes

Ik ben er toch wel benieuwd naar :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes