En binnen 
Nice!
Gefeliciteerd met je NA. Bijzonder weer 
Wow!! Waar ik de gisteren binnen gekomen Beaubleu helaas wat tegen vond vallen (aangemeld voor retour) is deze Loresum LS02 echt indrukwekkend 
Ow ja deze is very Nice bro! 

Inderdaad indrukwekkend Cihan 
Zo, die Sinn 903 van @willemC vloog vlotjes over de toonbank! En terecht ook. Wil de nieuwe eigenaar zich hier even melden aub? 
Dat ging idd heel erg rap. Gvd te weinig gevraagd 

Ik zou de komende tijd Q-Watches in de gaten houden als ik jou was 
Om hem daar voor een paar honderd meer op te pikken? 
Ja, als je hem echt wil wel ja.
Ja, die is inderdaad niet te groot. Ik heb zān blauwe broertje om precies dezelfde redenen die jij opsomt. De door jou bestelde variant vind ik trouwens ook gaaf!
Heb ik je NA topic gemist? Ben benieuwd hoe die ZRC bevalt. Leuk merkje!
is er iets dat ze niet schaamteloos kopiƫren?
Tja dat is waar maar het origineel is onbereikbaar voor mijā¦.
Al nieuws? ik ben serieus geĆÆnteresseerd in de zwarte wijzerplaat. Hoop dat die een kortere levertijd heeftā¦
Zoals gezegd had Serious Watches er nog ƩƩn op voorraad.
Maar nu niet meer want die is sinds vrijdag in mijn bezit. 
En hoe vind je hem dragen, als ik vragen mag? Heb nog nooit een chronograaf gehad en de 15mm dikte doet me enigszins twijfelenā¦
Ik vind de dikte geen probleem temeer omdat ik nooit een hemd draag.
Omdat ik mijn horloges helemaal onderaan mijn pols draag, dus vlak bij de bovenkant van mijn hand, helpt de dikkere caseback van een chronograaf om de kroon niet in mijn hand te doen prikken.
Dat zei ik tegen mezelf toen ik 3 jaar geleden mijn eerste horloge had gekochtā¦
Begin dit jaar een aanschaf gedaan met het idee: dit is de laatste. En toen zag ik de Longines Avigation BigEye⦠zit nu naar een wat sportiever alternatief, de Sinn 356, te loeren. Zou dat dan āde laatsteā kunnen zijn?