Het Grote incoming topic. Deel V

Hey, terug van weggeweest? Mooie Stand met wit marmer.

Yes terug uit de isoleercel.

Ja ik ben benieuwd!

2 likes

Seiko SPB149 … :heart_eyes:

27 likes

Nadat ik vorige week misgreep in het blauwe gedeelte komt deze beauty alsnog mijn kant op.
@Phyl grote klasse voor dit mooie gebaar!

Foto gebruikt van @Piede

23 likes

Blijft een mooi horloge om te zien!

1 like

Zeker! Het is …

:partying_face:
in ieder geval in deze prijsklasse. :innocent:

:eyes:

3 likes

Met dank aan forum lid hier! :clap:t2:

8 likes

Ik heb de korte blauwe en zwarte variant. Zeer fijne banden en goede maat voor een 17cm pols.

Prachtig, waar gekocht ? Zou die met blauwe plaat zo willen kopen.

1 like

Net opgehaald de
Breitling
Superocean Chrono Rene Air Limited Edition 50 pcs

17 likes

Dit is nummer 23.:+1:

1 like

Ik kreeg het gisteravond op mijn heupen en heb er ook eentje besteld.

Ook contact gehad met Stijn van Méraud en hij gaat ze binnenkort onder een andere naam uitbrengen. Er komen ook meer kleuren beschikbaar dan zwart en blauw. Olijfgroen zit in elk geval in de pijplijn.

2 likes

Bedankt, olijfgroen staat hoog op mijn lijstje

1 like

Hij zou vandaag voor 18:00h geleverd worden…
Maar heb nog geen FedEx busje gezien :weary:

Maar wel mooi dat er meer kleuren komen. Wat ik dan wel nog jammer vindt als ik dan toch mag zeuren zijn de verzendkosten. €20 verzendkosten voor een bandje dat uit België moet komen…

1 like

Ja, daar schrok ik ook van. Maar ja, dan heb je al op de bestelknop gedrukt en ga je niet meer terug…

1 like

Strapcode bracelet incoming voor de SPB143. (SPB147 op de foto)

Hoop dat deze band iets “subtieler” is dat de standaard Seiko bracelet, die er iets te robuust uitziet naar mijn mening.

6 likes

Horloge nog niet binnen, maar het bandje van Ome Ali komt hier net binnen wandelen. Leuke combi kan het worden, denk (hoop) ik zo…

7 likes

Na en vakantiehorloge is binnen.
Mooi ding!

17 likes

Zojuist bericht gehad dat hij geproduceerd is! Hij is onderweg naar de graveur en zal dus zeer snel helemaal klaar zijn. Ik ben benieuwd of ik vervolgens nog een maand kan wachten. Versturen is altijd ook nog een optie natuurlijk… :stuck_out_tongue_winking_eye: :see_no_evil:

21 likes