Het Grote incoming topic. Deel VI

Die stuk voor stuk interessanter zijn om te volgen dan de jouwe. :v:

3 likes

Ach we moeten niet allemaal die Indische klik-canyons willen ondersteunen.

1 like

Leuk hoor. En uniek!

2 likes

Deze was tot gisteren absoluut niet gepland, maar is toch onderweg :grinning:

24 likes

Impulsaankopen zijn de lekkerste. Geen twijfel, bam.
Wat doet deze in diameter?

2 likes

Ja, en de gevaarlijkste momenten voor mij zijn de uren na 10pm :grinning:
Dit topic was de aanstoker…: https://www.horlogeforum.nl/t/na-citizen-nb1050-59a-baby-grand-seiko-of-omega-aqua-terra/357656?u=paul-v

Diameter is 38 mm, 10,5 mm dik

3 likes

Mooie specs. Duratect, sapphyre crystal, AR binnenzijde, prima uurwerk. Doen ze goed, veel bang for the buck.

Op de een of andere manier vind ik de stick wijzers mooier op de blauwe en zwarte wijzerplaten.

1 like

Haha, nou idemdito (maar een ander horloge).
Zijn inderdaad wel de leukere NA’s.

2 likes

Oyster band onderweg voor mijn SRPE93 :turtle:

13 likes

Ja, ik apprecieer ook de lichte wijzers met donkerdere plaat iets meer dan het mindere contrast bij wit (hoewel ik de witte ook wel knap vind… Het zijn uiteindelijk minimale verschillen. Over het algemeen heb ik minder lichte wijzerplaten in de kast.)

Enkel gisterenavond nog even getwijfeld over de zwarte vs. blauwe versie, maar ik heb al zoveel zwart dat ook die keuze snel gemaakt was.

En inderdaad, met die specs moest ik er eigenlijk niet al te lang over nadenken. :wink:

1 like

Screenshot 2021-09-28 at 12.04.24

Echt een topper dit, we hadden al eerder gesproken over de Thunderbird aka Turn-o-Graph en dit is wel een klapper hoor!!

Nou had ik zelf ook al erg lang de behoefte aan vintage, Turn-o-Graph en liefst day-date… maar Rollie money is moeilijk met flipperitus als aandoening…

Ziehier, de oplossing: Heeft wat liefde nodig, bijna 40 jaar jong. Maar wel een knapperd hoor! Net de nieuwe podcast gehoord van de “Mannen” en deze wil ik weleens brengen naar @Tempusuurwerktechniek

1 like

Ow ja, en deze ook nav de topic “wristbattles” :point_down:

9 likes

Lekker man, beide horloges zijn een goede keuze geweest!

1 like

Tof! :sunglasses:

1 like

Poging om t/m eind van het jaar niks meer te kopen is hiermee mislukt :thinking: :relieved:

7 likes

Ja erg leuk design, ik had er al eentje overgenomen van de verkoper. Maar hij vond er nog twee in een verteerde doos haha

1 like

Incoming

50 likes

Nice :sunglasses: :+1:

1 like

Als mijn eigen horloge in het boek komt moet ik hem wel backen, toch?

Dank @Sjorsson!

21 likes