Het Grote incoming topic. Deel VI

Achja, er passen gemiddeld ook maar zo’n 6 horloges in een watchroll. Wat ik zeg, heb er eentje gekocht maar in de praktijk gebruik ik m nooit :grimacing:

1 like

Nice score makker! :grin:

1 like

Mooie Breitling met de wings als logo. :ok_hand:t3:

1 like

Thanks. “Wings” is what we need / want !

1 like

Dacht dat ze op waren. De Seiko SNKL23.

(Foto internet)

Deze jongens schreven er iets over in 2015:

Tipje van Steven @Sprezzatura dat bij Creationwatches nog iets lag. Incoming dus.

8 likes

Top, mooie aanwinst! Kun je meteen je licht laten schijnen over deze belangrijke vraag:

2 likes

Haha, geweldig @Jason_Nash . Discussie uit de oude doos. Antwoord nu - met al die prijsverhogingen die Seiko de laatste jaren heeft doorgevoerd: JA.

Ik betaal nu € 113. Vind het zelf een werelddeal.

Sfeerplaatje voor pre-owned SNKL23 op Ebay

3 likes

Hier te bestellen…

Niet echt meer incoming want is vanmiddag al ontvangen maar dit is toch wel een erg leuke guilty pleasure.

9 likes

Lekker man. Dit is de goude toch? Als het je verveelt hit me up. Ben er sinds vandaag ook opzoek naar :grin:

1 like

Het is inderdaad de gouden variant. Geef je weinig kans dat deze ooit nog weg zal gaan. Hij is in het echt mooier dan op de foto vast te leggen is en draagt daarnaast nog eens top. Gisteren hier op het forum overgenomen dus je bent net te laat… :grin:

1 like

Ik heb die woorden exact bij elke horloge gezegd en alle horloges hebben de nest weer verlaten :joy: ik blijf geduldig het blauwe gedeelte in de gaten houden.

2 likes

Incoming…DW-5600BB-1ER

9 likes

Ik had mezelf wijsgemaakt dat dit een rustig jaar zou worden …


11 likes

Vorige keer te snel weg gedaan. In de herkansing.

23 likes

Incoming van Uhrcenter(.de)…Seiko SSB377P1

41,5mm diameter, 8T67 uurwerk.

6 likes

Fenomenaal horloge. Had tijdje geleden de nieuwste versie gepast. Wat een wrist presence. En die 43.5mm draagt stuk kleiner dan je zou vermoeden.

2 likes

Dit oudje :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Cool. Lijkt verdacht veel op mijn exemplaar :slightly_smiling_face:

19 likes

Is dat roségoud?

1 like