Seiko 5 snkl23; is het het nog waard?

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw en ik zal meteen met de deur in huis vallen. Ik heb een oogje op een seiko snkl23k en als ik het beste uit het buitenland dan zal het rond de 115 euro’s zijn. Dit is tevens inclusief verzendkosten, 21% btw en inklaringskosten.
Is het nog waard? Want het horloge kost in principe 65 euro en ben gewoon 50 euro kwijt aan transport- en inklaringskosten plus btw.

Cheers!

http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-watches-69/seiko-5-automatic-snkl23-snkl23k1-snkl23k-mens-watch-12737.html

Kunt beter even hier kijken. Volgens mij geen invoerkosten.

Het verschil mag je naar mij overmaken :wink:

2 likes

Sold out.

Creation is per definitie met invoerkosten… Watch it!

3 likes

Volgens mij hebben hele volk stammen daar hun SKX vandaan zonder invoer? Zelf kan ik er niet over meepraten :slight_smile:

Maar goed. TS is niet geholpen helaas, maar denk dat het wel goedkoper moet kunnen dan zijn originele plan

Dat is Eglobal.

3 likes

Nope, voor 115 euro betaal je te veel vind ik. Bijvoorbeeld bij monsterwatches ben je voor net boven de 80 euro klaar incl verzenden en dan heb je hem van een Nederlandse Seiko dealer met garantie.

Hij heeft dit specifieke model niet op vooraad maar wel andere mooie vijfjes zoals:
http://www.monsterwatches.nl/product/snkl43/

Jammer! Het is uitverkocht maar toch bedankt voor de link.

Helaas trekt de snkl23 mij meer sterker aan dan de snkl43. Vooral te maken met de kleur.

Klopt

Klopt

Nee, puur een kwestie van vraag en aanbod: de snkl23 wordt niet meer gemaakt en wordt doorgaans voor nog wel meer verkocht, als er weer een op eBay verschijnt. Natuurlijk snap ik dat je je kunt afvragen hoe ver je wilt gaan voor een horloge dat oorspronkelijk een lagere prijs had, maar als hij echt deze wil, dan is dit de laagste prijs.

Is mede de schuld van Hodinkee :stuck_out_tongue_closed_eyes: zie mijn topic daarover.

Ohja… Klopt inderdaad haha

Het is ook een mening :wink: Zoals ik zei kan je vergelijkbare horloges voor een stuk minder kopen.

Persoonlijk zou ik die 115 euro dan besteden aan een (gebruikte) Seiko waar je meer bang voor je buck krijgt. Ik had deze voor 125 (oke, 10 euro meer dan 115 :sweat_smile:) op het forum verkocht bijvoorbeeld.

1 like

Haha ja weet ik hoor :+1: Het ging me er alleen om dat het voor dit horloge wel ‘marktconform’ is, om het zo maar te zeggen, los van of je het ervoor over moet hebben dus.

Als jij hem mooi vind dan is het de centjes gewoon dubbel en dwars waard en moet je hem gewoon bestellen.

Kost je de wereld nog steeds niet.

5 likes

Zelfs het 3 voudige waard …

7 likes

Hoeveel had jij ervoor betaald als ik mag vragen?

1 like

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en een seiko snkl23 besteld vanaf Ebay watchspree. Zij hadden op hetzelfde tijdstip het horloge geplaatst toen ik op ebay zat rond te snuffelen. 1 exemplaar beschikbaar gesteld en die heb ik het gekocht voor 94 euro, gratis verzending vanuit Singapore. Ik zal rond 116 euro betalen aan btw en inklaringskosten als ik pech heb. Zo niet; 94 euro voor snkl23!

4 likes

Prima resultaat hoor, voor die prijs zie je deze niet vaak meer!

Gefeliciteerd enne wel je aankoop showen als die er is he :+1:t2:

“Hi thank you for your purchase.

As we conduct stringent checks on the watches before sending them out, we realised that the watch SNKL23K1 that we have is faulty.

We only have this last piece left for SNKL23K1. And we are unsure when the stock will come.

We seek your kind understanding and apologise for any inconvenience caused.

The transaction will be cancelled and you will be fully refunded once we receive your acknowledgement.

Look forward to hear from you soon!

Thank you.”

Ik juigde te vroeg…

Nooooooo… :disappointed_relieved: