De jellyfish was toch wel het meest iconische model van Swatch. Hoopte dat ze deze nog eens zouden uitgeven. Dat is nu gebeurd. En ook nog in 41mm. De swatch clearly New Gent. Kon ik niet laten liggen.
Arghhh. Net gezien dat snooker vanavond “SHOOTOUT” is. Drama. Maar eens kijken wat HIER gebeurt vanavond. Vast veel meer échte spanning!
Leuk hoor, ik heb nog een oudje uit 1985. Die ziet er een stuk minder fris uit, volledig verkleurd naar geel-bruin toe
Nice! Ik heb ook wel eens gekeken om zo’n Jellyfish te bemachtigen. Misschien dat ik deze ook maar ga halen. Dan wel de 34mm.
, Maar wel iconisch!
Eerste Erika incoming! Met bronze buckle en gestickte Zwitsers vlaggetje voor zwarte BB58… hopelijk mooie match met patina, goud en rode lumepip…
Haha! Wel leuk zo’n originele
Ja wel benieuwd hoelang de nieuwe versie mooi blijft.
Hoe snel leveren ze? İk sta ook op punt om één te bestellen voor de Stowa.
Ik denk wel hele ander kunststof dus vast oneindig houdbaar. zal wel iets met weekmakers te maken hebben…
Geen idee…
Topper!!! Doe je goed
Super! Daar ga je veel plezier aan hebben
Ik heb vast een Airain aangeschaft. Mogelijk later dit jaar voeg ik daar de re-issue Type20 aan toe. Nu incoming:
Thx. Stond al jaren op mijn lijstje. En aangezien deze original geïntroduceerd is op mijn geboortedag (29 juni) de knoop definitief doorgehakt!
Jij gaat heel blij zijn overmorgen! Dat durf ik je te garanderen.
Dat geloof ik. Hij ziet er prachtig uit op de plaatjes!
Jaloers, had ook navraag gedaan
Haha, ik heb snel toegeslagen