Het Grote incoming topic Deel VII

Van harte proficiat ook een topper!!

1 like

Heel benieuwd hoe deze bevalt, proficiat!

1 like

Je hebt de CW C60 Elite gemist, zelfde rijtje, alleen 42 mm en 100 bar wr :innocent:

10 likes

Zeker. Met het oog op vakantie vond ik het idee van een duiker wel mooi. Plus de quick adjust van de band, dat wil ik toch wel graag proberen. Ondanks de Dumet Momentum aan m’n sleutelbos :smiley:. Ik merk ook dat ik als daily vaker m’n Hydroconquest draag dan m’n (meer dressy) ML.

Maar als het goed bevalt, volgt de Tissot wellicht. Ze kunnen elkaar prima aanuvullen.

1 like

Gisteren besteld, mooie deal met ING-punten bij Brandfield, de MDV-107-1A3VEF:

10 likes

Ik heb hier nog inspiratie opgedaan:

Daar trof ik hem ook en hij trok zeker mijn aandacht. Hij is fraai hoor, maar de Certina liet me niet los. En dan… opeens heb je hem besteld… :joy:.

3 likes

Die Certina is ook fraai :ok_hand::ok_hand:
Veel plezier ermee alvast.
Datum op 6 is altijd +1 :sunglasses:

3 likes

Thnx! Ik zou hem volgens PostNL vandaag ontvangen :tada:… maar zonder mij te raadplegen hebben ze op eigen houtje de planning verschoven naar dinsdag :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Yep hier ook. Zou vandaag een bestelling ontvangen waar ik al een tijdje op zit te wachten… in de mail verschoven naar volgende week en volgens de app wordt het vandaag bezorgd. Ben benieuwd :man_shrugging:t2:

1 like

even voor mijn begrip: met de ING punten kun je voor 250 punten een voucher van 10 euro kopen voor besteding bij Brandfield. Je mag er maar één per keer gebruiken staat in de voorwaarden. Zijn er nog betere opties te vinden? Ik heb nl. nogal een hoop van die punten.

edit: antwoord al gevonden: max één van 10 per keer

Da’s kak. Succes met wachten :grimacing::+1:

1 like

Ik heb maar 1 kortingscode met punten ‘gekocht’ bij ING. Euro10,- korting heeft nog wel enige impact op goedkope horloges, vind ik.
Met die ING-punten kun je ook een kortingscode van Schaap en Citroen kopen, kun je voor Euro250,- een korting van Euro500,- krijgen.

3 likes

ah dank, dan ga ik het Schaap nog even doorspitten zogezegd

Dat klopt, maar diverse merken zijn uitgesloten. Wat overblijft is korting op merken waar je zonder voucher vaak dezelfde korting op kunt krijgen. Je moet echt wel puzzelen met punten (ook andersoortige), wil je echt voordeel pakken, is mijn ervaring.

Mijn probleem is dat ik een hekel heb aan spaarpunten en zegels e.d. Maar anderzijds wel een sucker voor voordeel :star_struck:. Het best spaar je de zegels van de supermarkt. 50% rendement. Da’s lekker. Helaas is het slechts centenwerk :face_with_raised_eyebrow:

@iNeedaWatch
@HansvV
Er zijn inderdaad wel wat voorwaarden, bijv niet inwisselbaar in de webshop, alleen bij fysieke winkels.
En:

2 likes

@iNeedaWatch: klopt, maar je krijgt ze nu eenmaal “gratis”, voor niks, helemaal vanzelf bij ING (daarom geven ze ook zo achterlijk weinig rente natuurlijk)
@PaulRush: dat waren toch al niet de merken waar ik (nu) naar kijk, desalniettemin toch zien wat ze verder nog te bieden hebben. Is een wat klein zaakje toch, die Schaap&co?

1 like

@HansvV
Nou, klein!? Dit zeggen ze zelf:
Schaap en Citroen is een gerenommeerde Nederlandse juwelier met een rijke geschiedenis, opgericht in 1888. Vandaag de dag heeft Schaap en Citroen juweliershuizen verspreid over Nederland in de steden: Amsterdam, Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Haarlem, Rotterdam en Utrecht.

1 like

ooooh, die! Uniek. Maar heb die voucher inmiddels achterhaald: dat schiet niet op als je ING-punten wilt besteden. Maar 50 punten per keer! Daarmee krijg je dit schaap niet over de citroen zeg maar

2 likes

Another OSD (als alles goed gaat):muscle:t3:

7 likes


Nu nog even goede bandjes uitzoeken! :yum:

6 likes