Het Grote incoming topic Deel VIII

Een icoon :stuck_out_tongue_winking_eye: kwam hem tegen op UF en dacht why not.

Nog een paar goede 24mm bandjes vinden.

26 likes

Na lang wachten is de (Kickstarter) Áigi met world dial geleverd:

17 likes

Ohohohohoh wat is die lekker.

Later meer.

52 likes

Geinig met die satelliet!

1 like

Schitterend, van harte :star_struck:

Een eeuwenoude HF wetmatigheid wordt vandaag maar weer eens bevestigd: een NA komt meestal niet alleen…

Na vorige week een heerlijke vintage Omega Genève aan de horlogedoos te hebben toegevoegd, volgt er over “1 tot 2 werkdagen” een heel andere NA!

Na het vertrek van de Citizen Promaster Tough “Ray Mears” medio vorig jaar mist er in huize RickyG6 een lekkere no nonsense beater voor om de pols tijdens klussen/rommelen in de tuin/sporten/*insert een andere goede reden voor een beater.
Bij HF maat @Golf al eens een Casioak om gehad maar die zijn toch echt te groot voor mijn kleine polsje. Maar wat dan wel? De echte kenners weten het al: een “godtier” Casio G-shock Square! :grin: Maargoed dan zijn we er natuurlijk nog niet want Casio geeft dan ongeveer evenveel opties als dat er seconden in een dag zitten…
Na 2 dagen wikken, wegen en vergelijken ben ik er toch uit gekomen!

Incomming: een Casio DW-B5600G-1ER :boom:

21 likes

Lekker man! Die m5610u heeft toch een zaadje geplant :joy:. Nu kun je probleemloos hier komen tuinieren of vissen op de steiger :wink:.

1 like

Dat heeft ie zeker! Al blijf jij natuurlijk baas boven baas met naast bluetooth ook multiband en solar. :wink: Ik hoor wel wanneer de zitmaaier klaar staat! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lekker hoor, heb ook nog steeds mijn Camel die ik gekregen heb van mijn ouders toen ik ging studeren. Dat ding heeft wat meegenaakt en loopt nog als malle, niet kapot te krijgen em draag hem nog steed met veel plezier!

1 like

Na mijn eerste aanwinst in januari nu mijn tweede horloge besteld. Had deze al een tijdje op het oog en dat retro design spreekt me enorm aan. Het is de Seiko Recraft SNKN37. Deze is enkel uitgebracht op de Amerikaanse markt, dus er komen wel wat importkosten bij, maar het is een behoorlijk goedkoop horloge, dus die extra kost valt wel te relativeren.

19 likes

Zeer verslavend serie de Recraft van Seiko. Veel draagplezier ermee Karel . :+1:

1 like

Heel cool :sunglasses: Benieuwd hoe hij er in real life uitziet.

Foto’s zullen ongetwijfeld nog volgen na aankomst. :wink:

Dank je wel. Benieuwd wanneer hij hier afgeleverd zal worden.

Ik heb er al 4 uit de serie en nog niet klaar. :eyes: :rofl:

2 likes

Het is een mooie reeks, maar deze sprak me wel het meeste aan tot nu toe. Denk niet dat ik ze al allemaal heb zien passeren. Kan er me nog een tweetal andere voor de geest halen.

https://nl.pinterest.com/seikowatches/recraft-series/ Er zullen wel nog een paar zijn die niet in deze artikel zitten zoals de UFO in verschillende kleuren.

1 like

Dat is nog een behoorlijk gevarieerde reeks. Fascinerend.

Van harte!!

Oh Nice! Benieuwd welke dial!

Edit de e commerce! :ok_hand::ok_hand:

1 like