Het Grote incoming topic Deel VIII

Coole Vostok (wijzerplaat). Zou er wel een andere kast en andere bezel omheen doen :grin:

1 like

Tot nu toe prima, maar hij is er pas een paar dagen😉

1 like

Dat is precies de bedoeling :smiley:

1 like

Nice! En wat gaat er dan uit??

2 likes

Ik begrijp ‘t. De mijne komt in week 7, Sharkhunter weliswaar.

1 like

:alarm_clock:

Oh snap :eyes:

2 likes

Al een keertje eerder gehad maar toen verkocht. Toch weer een keertje incoming :sunglasses:

15 likes

Gewoon, omdat plexiglas het mooist is om een wijzerplaat zonder vingerafdrukken te zien. GS2000 re-issue.
(En ik ben een sucker voor minimaal de datum-functie erbij, zonder krijgt toch geen draagtijd).

13 likes

Bij mij komt deze prachtige Seiko Presage Style 60’s begin volgende week aan… hoop ik. :smiley:

Ik kan niet wachten… :blush:

24 likes

212.30.41.20.03.001

32 likes

Crown & Buckle No Time To Die nato binnen, morgen even rustig monteren

26 likes

3-4 weekjes wachten en dan komt deze binnen

37 likes

Iets anders dan anders. :running_man:‍♂ :swimming_man:‍♂ :watch:

2 likes

Tof. Is de leveringstijd van crown&buckle een beetje te doen momenteel? Het duurde bij mij voorheen echt weken te lang, ben benieuwd of het beter is geworden

15 dagen na bestelling, binnen 10 dagen in NL. De inklaring kan ook nogal variëren, was positief verrast door de snelheid.

1 like

Deze prachtige 36mm Seiko met 6N43 quartz uurwerk is onderweg en zal met een paar dagen op de mat liggen.

18 likes

Oke, dat is wel te doen. Ik was wel echt het dubbele aan het wachten destijds, misschien was het een drukke periode

Na veel omzwervingen terug naar mijn perfecte daily beater om de hobby te kunnen beëindigen (?) :sweat_smile::sunglasses:

54 likes

Best snel gedaan nog! Makkelijk kunnen vinden dus? Goede keuze, lekker de poll links laten liggen.

2 likes

Zo’n AT komt hier vroeg of laat ook nog.

1 like