Het Grote incoming topic Deel VIII

Die datum is hier wel echt heel storend.

4 likes

Ik vind de 2de T in automatic storender.

Nomos metro moet je hebben @cihanski, of bij panerai kijken

4 likes

Een no-date was beter geweest inderdaad, maar ik vind het niet storend.

ODP_5208_large

Verrek, nu je het zegt… maar ik vermoed dat dit een productiefoutje bij dat ene horloge geweest is, zie het hier niet terug:

ODP_5216_large ODP_5194_large

Dat zal de volgende stap zijn als het bevalt, wilde nu even low-budget eens wired lugs proberen :wink:

En blijf er bij dat een sandwich dial lekker is, lekker veel lume ook:

ODP_5186_large ODP_5190_large

6 likes

Top! Dit is Subbie nummer 50?

2 likes

Mooi hoor veel plezier er mee.

1 like

Ja, zoiets :grin:

Nu nog Speedy nr 10, en m’n 13 in een dozijn collectie is weer compleet.

2 likes

Als Postnl zijn best doet komt er morgen een Tissot Tradition GMT binnen, leuke aanvulling op mijn andere Tissot’s :smiley:

23 likes

Als datzelfde bedrijf zijn best doet, krijg ik morgen een NA binnen waar ik graag naar uit kijk, kostte wel minder dan 1% van wat ik vorig jaar aan horloges uitgegeven heb om eerlijk te zijn.

Ik ben ook enorm benieuwd of ie in het echt net zo mooi is als op de foto’s… Gekocht via HF.

1 like

Yep, van een oud gediende op het forum. Dus dat ie net zo mooi is als op de foto’s zit wel goed :smiley:

Hij is binnen hoor. Prachtig,

14 likes

De Rmalti bleef na betaling invoerbtw op 20 januari van € 5,96 aan PostNL hangen bij de douane. Kennelijk heeft verkoper een waarde incl verzending van € 28,39 opgegeven (dan heb ik hen dus € 153 teveel betaald :money_mouth_face:).
Maar kennelijk hoeft er niets opgestuurd te worden. Volgens MijnPostNL mogelijk morgen bezorgd.

afbeelding

3 likes


Zojuist via Chronext besteld

39 likes

En de mod is binnen. Next level Godtier.
Alles staal met saffier en een sunburst plaat. :ok_hand:t2:

Before:

After:

16 likes

Kijk eens wat TNT vandaag heeft gebracht:

Kan niet wachten tot ik thuis kom om 'm beter te inspecteren :sweat_smile:

18 likes

Al een tijdje op zoek naar een true GMT zoals ze dat noemen, met een deftige WR.
True GMT omwille van vele reizen voor werk, met telken korte stops in Azië.
Aangezien ik al een Planet Ocean en Speedy had, eerst de Broad Arrow GMT Speedmaster een week geprobeerd, maar er was geen ‘klik’. PO GMT is nu iets te duur, en toen kwam… Mido??
Mido stond niet op mijn radar, maar na een review op YouTube toch de sprong gewaagd.

Zit heel goed rond pols, stalen band moet ik nog op maat aanpassen, maar volop aan het genieten van deze ondergewaarderde telg van de Swatch groep!

13 likes

Zekers een mooi horloge. Persoonlijk vind ik die nato niets dus post binnenkort nog maar een plaatje met stalen band :wink:

Van de week binnen gekomen, een doxa en z’n stiefbroertje

25 likes

17 likes

Is het al zomer :sunglasses:??

14 likes

Mooie Doxa! Hoe bevalt hij?

1 like