Na mijn NA van begin deze week, is vandaag de tweede NA van deze week, en alweer de derde van dit jaar, binnengekomen.
Ik moet bekennen, ik ben blijkbaar gevoelig voor groepsdruk en hypes.
Heb ik eerder al eens een MoonSwatch gekocht, ben ik ook nu bezweken. Weliswaar heb ik het dit keer iets langer uitgehouden dan met de Swatch, maar uiteindelijk ben ik overstag gegaan.
Maar de eerste indruk is nu toch wel heel anders.
De MoonSwatch was vooral ‘voor de heb’, een funitem. Dat gevoel heb ik niet bij dit horloge.
Op HF wordt (doorgaans) al vol lof over dit model gesproken en meerdere leden bezitten verschillende uitvoeringen van dit model.
Het aanbod binnen de Nederlandse (of volgens mij zelfs Europese) markt is wat beperkter; in andere delen van de wereld zouden meer kleuren beschikbaar zijn, waar ook genoeg fraais tussen zit!
Maar, zoals de titel dus verklapt, heb ik het gele exemplaar gekozen. Deze week heb ik dus wat kleur aan de collectie toegevoegd.
Vandaag dus het pakket mogen ontvangen en direct overgegaan tot uitpakken:
Ja, een Citizen.
En niet zomaar een willekeurige Citizen, maar de Tsuyosa:
In real life kan ik toch wel spreken van liefde op het eerste gezicht. Zeer fraai horloge; mooie vormen, lekker heldere kleuren en degelijk in elkaar gezet.
Een zeer goede eerste indruk.
Na wat gepruts en proberen, de band op de goede maat gekregen zodat die comfortabel om de pols zit.
Mijn eerste indruk is (alweer) zeer goed. Echt veel ‘bang for buck’.
Morgen staat deze direct op de rol om gedragen te worden, dus dan komt ook de gebruikerservaring erbij!