NA: "die gele"

Na mijn NA van begin deze week, is vandaag de tweede NA van deze week, en alweer de derde van dit jaar, binnengekomen.

Ik moet bekennen, ik ben blijkbaar gevoelig voor groepsdruk en hypes.
Heb ik eerder al eens een MoonSwatch gekocht, ben ik ook nu bezweken. Weliswaar heb ik het dit keer iets langer uitgehouden dan met de Swatch, maar uiteindelijk ben ik overstag gegaan.

Maar de eerste indruk is nu toch wel heel anders.
De MoonSwatch was vooral ‘voor de heb’, een funitem. Dat gevoel heb ik niet bij dit horloge.

Op HF wordt (doorgaans) al vol lof over dit model gesproken en meerdere leden bezitten verschillende uitvoeringen van dit model.
Het aanbod binnen de Nederlandse (of volgens mij zelfs Europese) markt is wat beperkter; in andere delen van de wereld zouden meer kleuren beschikbaar zijn, waar ook genoeg fraais tussen zit!

Maar, zoals de titel dus verklapt, heb ik het gele exemplaar gekozen. Deze week heb ik dus wat kleur aan de collectie toegevoegd.

Vandaag dus het pakket mogen ontvangen en direct overgegaan tot uitpakken:

Ja, een Citizen.
En niet zomaar een willekeurige Citizen, maar de Tsuyosa:

In real life kan ik toch wel spreken van liefde op het eerste gezicht. Zeer fraai horloge; mooie vormen, lekker heldere kleuren en degelijk in elkaar gezet.
Een zeer goede eerste indruk.

Na wat gepruts en proberen, de band op de goede maat gekregen zodat die comfortabel om de pols zit.

Mijn eerste indruk is (alweer) zeer goed. Echt veel ‘bang for buck’.
Morgen staat deze direct op de rol om gedragen te worden, dus dan komt ook de gebruikerservaring erbij!

61 likes

Netjes hoor, mooi geel is niet lelijk!
Gefeliciteerd met je aankoop.

1 like

Gefeliciteerd, paar mooie NA’s en lekkere binnenkomer zo voor 2023!

1 like

Lekker man! Gefeliciteerd! En helemaal klaar voor de zomer!:desert_island::sunglasses::tropical_drink:

1 like

Gefeliciteerd! Blijft een mooi model

1 like

Mooi horloge. Veel plezier met je NA.:ok_hand:

1 like

Leuke NA, veel plezier er mee! :partying_face: :+1:

1 like

Mooi man, veel plezier ervan.
En je weet, geel is altijd goed.

1 like

Haha, ik wist meteen om welk horloge het ging.

1 like

Leuk ding met een lekker knallende wijzerplaat!

1 like

Zeg Dave hij is weer mooi hoor! Jij heb meer horloges gekocht in een paar dagen dan ik brood.
Gefeliciteerd!

1 like

Die knalt gewoon de doos uit man!

1 like

Hij is mooi Dave, geniet ervan!:ok_hand:
Ik twijfel over deze, met name door de voor mij bescheiden maat van 40mm.
Wat is jouw polsomtrek als ik vragen mag…

1 like

Mijn

is ca. 18 cm (al weer een tijdje geleden dat ik he thee gemeten, maar geen Coronakilo’s hier en ook de feestdagen hebben geen zichtbare schade achtergelaten).

1 like

Tof horloge, gefeliciteerd

1 like

Dank jullie wel!

:joy:
Ik wil die trend niet doorzetten hoor, in dit tempo, gedurende het jaar!
Ik moet maar weer overwegen wat (andere exemplaren) weg te doen.

3 likes

:wink: daar ging ook wel een beetje van uit(niet per se bij jou, maar in zijn algemeenheid), gelet op de hoeveelheid berichten die hier op HF over dit model is gedeeld :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Leuke NA, gefeliciteerd. De gele is gewoon lekker om te zien. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Ja, die doe je niet meer weg. Het is dat die pukkel er op zit, anders zou ik hem ook kopen. Veel plezier ermee. Gaat vast lukken.

1 like

Bij het lezen van de titel van dit topic wist ik direct dat het om dit model moest gaan! Aan populariteit dus geen gebrek hier. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!:slightly_smiling_face:

1 like