Het Grote incoming topic Deel XI

Die Vostok is gaaf! Benieuwd naar hoe die op de pols zit.

1 like

Zie topic Show hier zowel je CCCP, Sovjet Union als, РОССИЯ, Russia horloges.

Een solar duiker incoming.

34 likes

10 likes

Tof! Gefeliciteerd. Kan je op foto vastleggen wat je bedoelt met de afwerking van het gepolijse flankje?

Incoming! Al een tijdje merkte ik dat de Polaris me meer en meer kon bekoren. Uiteindelijk liet deze me niet meer los, dus vandaag de knoop doorgehakt!

Hij mag vast ook in het Vintage incoming (Deel 2)?

31 likes

@Zulu Daarnaast is vrijdag de 13e de sterfdag van de oprichter van Fortis, Walter Vogt. En op het moment dat Jupp, Fortis overnam werkten er 13 mensen bij Fortis.
Ook nog een ander uniek ding:
Fortis heeft het voor elkaar gekregen bij de gemeente Grenchen om het adres waar Fortis gevestigd is aan te laten passen van Lindenstrasse 45 naar John Harwoodstrasse 13.

1 like

Ik heb dit horloge met flinke korting kunnen kopen bij Timex, nu zoek ik een anders bandje. Of kan ik die letters er op 1 of andere manier eraf krijgen? Zo niet, wie heeft tips voor een mooi bandje?

3 likes

Wat is de breedte tussen de kastpoten?

En heb je een foto van de achterkant?

24mm

Haha…gaaf! Heel mooi exemplaar. :ok_hand:

1 like

Gewoon Ali.

IMG_9912

Beetje dat Panerai idee.

Of een boks zwachtel :smiley:

3 likes

In het echt merk je het vanuit de reflecties die niet strak zijn. Maar vanuit close-up is het goed zichtbaar.

Vind het een goede ontwerp keuze, maar had wel echt beter uitgevoerd kunnen worden. Maar ja, je kan niet alles hebben voor dit bedrag.

8 likes

Dank je, ik zou alleen een mat gouden gesp mooi vinden.

1 like

Hebben ze ook uiteraard.

1 like

Ik ben al aan het kijken, alleen even eentje vinden zonder tekst, de meeste met gouden gesp hebben tekst.

Ik zou geen punt maken van “18kt” :wink:

2 likes

Idd. Jammer toch

1 like

Mogelijk kan je de gesp van de standaard band overzetten.

Dank je! Dat zijn duidelijke foto’s en dat had idd scherper gekund. Desondanks blijft het wel een prachtig horloge en niet direct bij mij van de lijst hierdoor. Zou het zelf wel een keer met E/N delen als ik jou was. Nogmaals gefeliciteerd!

PS. Het is natuurlijk wel Ti Grade 5. Notoir lastig.

1 like