Bij mij trekt vooral de rode met bloemenmotief. Lekker karaktervol, en leuker dan GS.
Maar is al behoorlijk boven mijn grens die aanvoelt als speelgeld.
Bij mij trekt vooral de rode met bloemenmotief. Lekker karaktervol, en leuker dan GS.
Maar is al behoorlijk boven mijn grens die aanvoelt als speelgeld.
Oh ja, maar die is ook het dubbele (alleen vanwege het uurwerk??) van de lijn uit 2022, dus dan snap ik je opmerking wel. Dan zou ik het ook wel bij 1 of 2 gelaten hebben.
Mooi Horloge en mooie film!
ETA is dinsdag a.s… Pre-owned op foto’s gekocht dus nog even afwachten wat er in het pakketje zit.
Die onverschillige blik inderdaad. Draag alleen geen hoeden. Als die meme wat anders betekent, geen idee wat dan. Ik ben een ouwe genX-lul uit '66 en spreek geen internet. Nederlands, Arabisch, Duits, Engels dan weer wel. Dus mocht je me iets anders willen vertellen, graag in een van die talen.
Heel mooi gedaan door TAG, zo`n klassieker zo goed doorontwikkelen met de Tachy aan de buitenzijde en dat fraaie glas
Hij is ondertussen 2 weken binnen en een weekendje meegeweest wildkamperen in de Ardennen. Geweldige lume! Ben er blij mee
Lekker hoor, mooi horloge maat!
Was gezellig! Volgende keer in de avond afspreken met een
Enjoy!
Bedankt maat👌🏻
Was zeker gezellig, die bier date staat👍🏻
Deze week besteld, vandaag bekeken en over een aantal weken komt de mijne binnen. De nieuwe Jaeger LeCoultre Master Control Calendar, een limited Edition van 500 stuks
Heel gaaf
Wow dit is zo vet! Kun je hier alsjeblieft een NA topic van maken?
Jouw Seiko is even …
Sehr schon!