Het Grote incoming topic Deel XI

Bij mij trekt vooral de rode met bloemenmotief. Lekker karaktervol, en leuker dan GS.

Maar is al behoorlijk boven mijn grens die aanvoelt als speelgeld.

1 like

Oh ja, maar die is ook het dubbele (alleen vanwege het uurwerk??) van de lijn uit 2022, dus dan snap ik je opmerking wel. Dan zou ik het ook wel bij 1 of 2 gelaten hebben.

8DD6718D-1100-471F-8F2E-CD8990D958B2

2 likes

:clap::clap::clap::clap:

@42rubies wanneer verwacht je hem?

1 like

Mooi Horloge en mooie film!

1 like

ETA is dinsdag a.s… Pre-owned op foto’s gekocht dus nog even afwachten wat er in het pakketje zit.

1 like

Die onverschillige blik inderdaad. Draag alleen geen hoeden. Als die meme wat anders betekent, geen idee wat dan. Ik ben een ouwe genX-lul uit '66 en spreek geen internet. Nederlands, Arabisch, Duits, Engels dan weer wel. Dus mocht je me iets anders willen vertellen, graag in een van die talen.

13 likes

Heel mooi gedaan door TAG, zo`n klassieker zo goed doorontwikkelen met de Tachy aan de buitenzijde en dat fraaie glas :+1:

1 like

Hij is ondertussen 2 weken binnen en een weekendje meegeweest wildkamperen in de Ardennen. Geweldige lume! Ben er blij mee

10 likes

Vandaag opgehaald bij @WatchesAndPugs.
Toch een soort grail👌🏻

Prima weekend zo!

43 likes

Lekker hoor, mooi horloge maat! :heart:

1 like

Was gezellig! Volgende keer in de avond afspreken met een :beer:
Enjoy!

2 likes

Bedankt maat👌🏻

Was zeker gezellig, die bier date staat👍🏻

3 likes

Deze week besteld, vandaag bekeken en over een aantal weken komt de mijne binnen. De nieuwe Jaeger LeCoultre Master Control Calendar, een limited Edition van 500 stuks

63 likes

Heel gaaf

2 likes

21 likes

Wow dit is zo vet! Kun je hier alsjeblieft een NA topic van maken? :smiley:

1 like

Jouw Seiko is even …

1 like

Sehr schon!

1 like