Het Grote incoming topic Deel XI

Oh oh, dit gaat uit de hand lopen…ik ben verliefd…op KS…blijkbaar…In de Boutique zijn de 37mm en 36mm niet meer verkrijgbaar, dus op jacht naar winkels die ze wel nog hebben…daar deze gezien…

en nu hij in de sale is toch op de bestelknop gedrukt. Dan gaat mijn Tissot PRX ijsblauw (35mm) straks in de verkoop, want tja, twee lichtblauwe horloges met metalen band…

36 likes

Proficiat!

Betere keuze de KS :ok_hand::ok_hand:

1 like

De KS is ook iets duurder :wink:
Kleur Dial en Staal is the same
De rest is appels met peren vergelijken

11 likes

Ja mooi! Hulde voor deze keuze!

1 like

Niet heel spannend, wel leuk om keer te proberen!

18 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd, mag ik vragen waarom deze de voorkeur heeft gekregen terwijl je de MM & Solo Cascante had?

1 like

Thx. Hmm…de MM en SC zijn eruit gegaan omdat de flipperkriebels aanwezig waren en zin in iets geheel anders. :man_shrugging: :smile: De Grand Seiko is er voor in de plaats gekomen. Daarna de Doxa 300T erbij gekocht maar die beviel voor geen meter, dus ingeruild tegen deze Squale. M’n eerste Squale op stalen band…en moet zeggen dat is wel dé perfecte combi. Zeker deze blauwe versie icm het matgrijze van de blasted band. :ok_hand:

3 likes

Wat beviel er zo slecht aan de Doxa? Kan het me bijna niet voorstellen. :face_with_monocle:

1 like

De kastvorm…is gewoonweg niet aan mij besteed. AR is belabberd. En erg log op de BOR. Verder natuurlijk wel een erg tof en iconisch model.

4 likes

Verwend ben je :face_with_peeking_eye:

2 likes

Ah oke, duidelijk :wink: Die blasted is idd wel errug lekker, ik wil de blasted varianten ook wel eens gaan bekijken irl, want ik ben wel om sinds ik de 1521 fiffer polished nu al een week non stop draag

2 likes

Je bent altijd welkom in Het Haagse. :+1:

2 likes

Haha…maar nee…de Doxa had ik gerust als spiegel kunnen gebruiken tijdens het scheren. :nerd_face:

3 likes

Ideaal voor mij dus eigenlijk

Kan ik mijzelf eens goed scheren ipv van dat halve werk elke keer.
De skyracer is niet de beste spiegel.

4 likes

kekke pet! :+1:

2 likes

Vooral lekker waterdicht. …

Wederom een klassieke Seiko 5 aan mijn verzameling toegevoegd. Betreft de SKNKL41 voorzien van een witte wijzerplaat. Probeer ze nu nog voor een redelijke prijs op de kop te kunnen tikken voordat ze niet meer leverbaar zijn. Er zijn nog 2 klassieke uitvoeringen onderweg en dan stop ik er voorlopig mee🫣.

27 likes

Onderweg…

48 likes

Incoming in december :raised_hands: :christmas_tree:

46 likes

2x een Fears x Studio underdog.
Wat tof mannen, gefeliciteerd!

3 likes