Oh oh, dit gaat uit de hand lopen…ik ben verliefd…op KS…blijkbaar…In de Boutique zijn de 37mm en 36mm niet meer verkrijgbaar, dus op jacht naar winkels die ze wel nog hebben…daar deze gezien…
en nu hij in de sale is toch op de bestelknop gedrukt. Dan gaat mijn Tissot PRX ijsblauw (35mm) straks in de verkoop, want tja, twee lichtblauwe horloges met metalen band…
Thx. Hmm…de MM en SC zijn eruit gegaan omdat de flipperkriebels aanwezig waren en zin in iets geheel anders. De Grand Seiko is er voor in de plaats gekomen. Daarna de Doxa 300T erbij gekocht maar die beviel voor geen meter, dus ingeruild tegen deze Squale. M’n eerste Squale op stalen band…en moet zeggen dat is wel dé perfecte combi. Zeker deze blauwe versie icm het matgrijze van de blasted band.
Ah oke, duidelijk Die blasted is idd wel errug lekker, ik wil de blasted varianten ook wel eens gaan bekijken irl, want ik ben wel om sinds ik de 1521 fiffer polished nu al een week non stop draag
Wederom een klassieke Seiko 5 aan mijn verzameling toegevoegd. Betreft de SKNKL41 voorzien van een witte wijzerplaat. Probeer ze nu nog voor een redelijke prijs op de kop te kunnen tikken voordat ze niet meer leverbaar zijn. Er zijn nog 2 klassieke uitvoeringen onderweg en dan stop ik er voorlopig mee🫣.