Het Grote Limbo Watch Herfst Treffen

Omdat er de laatste tijd weer prachtige klokjes bij zijn gekomen vinden Hans, Lucien en Roel het zonde om te wachten tot de winter meeting.

Graag nodigen we jullie daarom uit voor de “herfst meeting” op vrijdag 21 september 2007, op een nader te bepalen locatie in Zuid-Limburg. (Tijd en plaats volgen tzt per pb).

Aanmelding is natuurlijk geheel vrijblijvend maar om een geschikte locatie te kiezen is het handig om je vooraf aan te melden. Dit kan per pb naar Hans (hcptdg).

Er zal overigens ook door Hans een oproep geplaatst worden op het DZVL forum
Het thema van deze avond is: “Des te meer klokken er zijn, des te later het zal worden”.

Oscar zal zijn wisseltrofee in gaan leveren en er zal opnieuw een “mooiste van de avond” gekozen gaan worden.
Winnaar van het tweede Limbo treffen: De Tudor van Oscar:

groet Hans

Ik zou het bijna jammer vinden dat ik niet meer in Z.-Limburg woon! :frowning:

Er rijden treinen tegenwoordig, helemaal tot in Zuid Limburg (en nou niemand gaan zeuren over de stoomtrein van Schin op Geul ja!) :slight_smile:

Klopt, er rijden tegenwoordig treinen. En als ik hier in Enschede in de auto stap, sta ik in amper 2,5 uur tijd via Duitsland in Z.-Limburg. Maar als ik uitgerekend op 21 september - de dag dat ik jarig ben - in de auto spring om in Limburg horloges te kijken, dan heeft mijn vrouw de deegroller in gevechtspositie als ik thuiskom! :wink:

Paul G. Schreef:

Klopt, er rijden tegenwoordig treinen. En als ik
hier in Enschede in de auto stap, sta ik in amper
2,5 uur tijd via Duitsland in Z.-Limburg. Maar als
ik uitgerekend op 21 september - de dag dat ik
jarig ben - in de auto spring om in Limburg
horloges te kijken, dan heeft mijn vrouw de
deegroller in gevechtspositie als ik thuiskom!

Wel spannend zo`n vrouw.

Het ligt er maar aan wat je lekker vindt… :smiley:

Paul G. Schreef:

Klopt, er rijden tegenwoordig treinen. En als ik
hier in Enschede in de auto stap, sta ik in amper
2,5 uur tijd via Duitsland in Z.-Limburg. Maar als
ik uitgerekend op 21 september - de dag dat ik
jarig ben - in de auto spring om in Limburg
horloges te kijken, dan heeft mijn vrouw de
deegroller in gevechtspositie als ik thuiskom!

Dus het enige Recht wat jij thuis hebt, is een Aanrecht.

Vr.Gr.JanJ.

Precies. En verder lul ik alles Recht wat krom is! :smiley:
Nee, op de dag van mijn verjaardag (en ook op haar verjaardag) gaan we meestal 's avonds uit eten met z’n tweetjes. Ik zou het lullig vinden om dan nu opeens die avond horloges te gaan kijken in Limburg. Zo zit ik niet in elkaar.

kijkt je vrouw nu mee als je dit typt?? :slight_smile:

Paul G. Schreef:

Precies. En verder @#$%& ik alles Recht wat krom
is!
Nee, op de dag van mijn verjaardag (en ook op haar
verjaardag) gaan we meestal 's avonds uit eten met
z’n tweetjes. Ik zou het lullig vinden om dan nu
opeens die avond horloges te gaan kijken in
Limburg. Zo zit ik niet in elkaar.

Je kan toch zeggen dat je moet overwerken (:smiley:

Hahaha, dat soort smoezen haalde ik in mijn vrijgezellentijd graag uit als ik twee vriendinnen tegelijk had! :smiley:

@Urban: als ik voor dergelijke vrouwen zou vallen, dan was ik wel met die van jou getrouwd! :wink:

Heren,
Vrijdags heb ik samen met mijn vrouw DANSLES van 21.00 tot 22.00 uur, dus ik moet op de vrijdagen verstek laten gaan,:frowning: :(:frowning:

Dat zou ik zelfs niet doen! Volgende keer beter! Eet ze en fijne dag samen!

p.s dit is een reactie op Paul G, die ’ moet’ eten maar staat op de verkeerde plaats.

Schopje de Cauberg op :slight_smile:

En de Vaalserberg :slight_smile:

Lijkt me eerlijk gezegd wel weer leuk eens een meeting bij te wonen, datum staat genoteerd, alleen weet ik nu nog niet wat ik te gen die tijd heb. Goed initiatief, de 3e Limbo meeting dan al…

is het ook mogelijk als je geen verzameling horloges hebt te komen en te kijken naar de mooie klokken. Dan zie ik in 1 keer wat er te koop is? Of is het alleen voor “oude” leden

In ieder geval is het niet alleen voor OUDE leden: We waren de vorige keer alleen maar met jonge goden :slight_smile: :slight_smile:

Gr Ron

Teun111Kwiebes2 Schreef:

In ieder geval is het niet alleen voor OUDE leden:
We waren de vorige keer alleen maar met jonge
goden

Gr Ron

Dus eigenlijk de Godenzonen???