Het Grote Limbo Watch Herfst Treffen

Te koop is er niet zo veel, kijken, praten luisteren ,biertje bestellen, alles is mogelijk.

Schopje de Keutenberg op.

Ik ben wel goed met bier opzich, maar ik heb niet zo veel horloges en woon niet in Limburg,
Helaas.

Groeten,

Stefan

Om te mogen komen hoef je niet veel horloges te hebben. Belangstelling voor is genoeg. Aan de afstand kan ik weinig veranderen :slight_smile:

Oh lieve Limburgers (en Tom:))… Wat ik me nu toch een mooie aanwinst heb ontvangen! Een echte New Old Stock… Ja daar komt 'ie: Pontiac heuptas :slight_smile: :slight_smile: Rechtstreeks uit de 80er jaren. Jullie mogen 'm natuurlijk even passen tijdens het treffen. Is niet verplicht hoor overigens. Hij draagt er fijn, vooral als hij nonchalant en laag op de heup wordt gedragen :slight_smile: :slight_smile: Is er een aparte horlogemerk-heuptas wedstrijd te organiseren Hans?

Gr Ron

Ik citeer internationale fora: This posting is useless without pics :slight_smile:

Hans :slight_smile:

Heren,
moet toch niet gekker worden ;);):wink:
p.s. Ron, ik onlangs 4 vintage Pontiac bemachtigd.
gr, john

Hi mede-limbodansers;)

Ik maak er nog geen foto’s van, ik bouw de spanning nog wat op richting het treffen :slight_smile: Neem je de Pontiacs mee John? Zal ik direct maar 4 Pontiac doosjes meenemen?

Gr Ron

Hoi Ron,
zou perfect zijn
bvd.
john

Ach en doe mij dan nog een originele doos voor mij Rolex 5513 Maxi dial :). O ja, papieren zijn ook welkom…

Spijtig dat het op een vrijdag is, zou anders ook durven langs komen.

Freddy Schreef:

Spijtig dat het op een vrijdag is, zou anders ook
durven langs komen.

Mijn horloge is een verlengstuk van mezelf.
Groetjes,
Freddy

durven ?

in limburg en belgie spreken ze dezelfde taal :smiley:

En we hadden Freddy van harte verwelkomd, wat zeg ik, de rode loper voor hem uitgelegd! Op verzoek is dit keer een vrijdag gekozen. Al eerder vond het Mega event plaats op een dinsdag en een woensdag. We spreiden het dus een beetje om iedereen een keer de kans te geven om te komen.
Locatie (omgeving Klimmen maar niet op de vorige locatie!) is inmiddels bekend en zal op verzoek aan belangstellenden worden meegedeeld (vlak voor de bijeenkomst). Als je je al middels een PB hebt aangemeld dan ontvang je vanzelf bericht.

Hans en Roel (van het andere forum :slight_smile: )

Is voor mij een 115 km, valt nog mee, maar de vrijdag werk ik altijd laat.
Zal er nog wel eens van komen, enne die rode loper is geheel niet nodig, een fris pinke is goed genoeg :wink:

U heeft het Pintje tegoed een volgende keer!!

Hoi Hans,
Ik heb de door jouw gewenste doos nét geruild tegen twee Pontiac dozen, helaas:) De papieren heb ik wel nog, maar daar heeft mijn dochtertje van drie gisteren het ‘Alpha’ logo op getekend. Ze worden steeds slimmer die kids :slight_smile:

Ik kijk al uit naar het volgende treffen!

Gr Ron

Vooruit de berg op! Kreng!

Schopje de sneeuwberg van Landgraaf op!

hierbij zou ik graag op de hoogte willen blijven van de meeting waar en wannneer ik kom gr

PB is on the way!

hans